Jadrolinija je odlučila doskočiti problemu pa je napravila logičnu rošadu koja bi trebala ublažiti prometne gužve. Budući da je Pelješki most prilično rasteretio trajektnu liniju Trpanj – Ploče, trajket Mljet odlučili su iz te linije presiliti u Pelješki kanali, a Sv. Krševana poslati za Ploče.
“Trajekt Mljet raspolaže kapacitetom 616 putnika i 145 osobnih vozila, a trajekt Sv. Krševan kapacitetom za 600 putnika te 100 osobnih vozila”, objasnili su iz Jadrolinije, piše Otvoreno more.
Međutim, oni koji dobro poznaju okolnosti na trajektnim pristaništima na Dominču i u Orebiću izrazili su sumnje na ovu odluku. Iako Mljet može ukrcati čak 45 vozila više, treba mu i više vremena za ukrcaj što znači da će biti promjena u voznom redu, odnosno da neće stići voziti sve predviđene linije.
S tim zapravo otočani ne bi dobili ništa, veći trajekt će ukrcati više vozila, ali će voziti manje linija.
Osim toga, Mljet je dvadesetak metara duži od Sv. Krševana, a Jadrolinijini kapetani navodno znaju koliko je teško pristati u Orebiću kad je jak kurenat ili smotati na Dominču. Idealno su rješenje, kažu, dva trajekta poput Sv. Krševana koja bi vozila naizmjenice.
Ipak, Jadrolinija je predvidila i taj problem pa je na liniji 634 počeo voziti mali trajekt Kijevo.
“S dva broda na liniji Orebić – Dominče dodatno ćemo ubrzati protok vozila što je sada iznimno bitno s obzirom na pojačani intenzitet prometa na toj liniji nakon otvaranja Pelješkog mosta. Sukladno mogućnostima lučke infrastrukture i poštujući sve sigurnosne standarde, radi se o trajektu Kijevo kapaciteta 36 vozila i 150 putnika”, objasnili su iz Jadrolinije.
Prilično mali kapacitet trebao bi za sad popuniti noćne pruge, kako neslužbeno doznajemo, a koliko će ova kombinacija biti učinkovita vidjet ćemo tijekom narednih dana. Možemo reći kako su sljedeća dva tjedna ključna.