OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Nesreća podmornice Titan: Istraga traje već godinu dana

Prema informacijama The Maritime Executive, američka Obalna straža još uvijek istražuje uzrok implozije eksperimentalne podmornice Titan, godinu dana nakon potonuća koje je odnijelo živote pet putnika.

U posljednjem priopćenju Marine Board of Investigation (MBI) za tragediju Titana, navodi se da još uvijek surađuju s brojnim partnerskim agencijama i dionicima kako bi razumjeli uzrok nesreće. Planiraju održati javne rasprave između kolovoza i kraja prosinca, no točan datum još nije objavljen.

Zahvalni smo na međunarodnoj i međuresornoj suradnji koja je bila ključna u pronalaženju, očuvanju i forenzičkom ispitivanju dokaza s udaljenog morskog područja i velike dubine,” izjavio je predsjednik MBI-a, kapetan Jason Neubauer. “MBI je posvećen osiguranju potpunog razumijevanja faktora koji su doveli do ove tragedije kako bi se spriječile slične nesreće u budućnosti.

Dana 18. lipnja 2023., komercijalno upravljana podmornica Titan nestala je blizu olupin Titanica u sjevernom Atlantiku, oko 800 nautičkih milja od Cape Coda. Nakon četverodnevne potrage, izvođači za američku Obalnu stražu pronašli su krhotine podmornice na dnu, zajedno s pretpostavljenim ljudskim ostacima. Podmornica je pretrpjela naglu, katastrofalnu imploziju, usmrtivši svih pet putnika na brodu. Među žrtvama su bili Stockton Rush (61), vlasnik podmornice; istraživač Hamish Harding (58); francuski podmornički avanturist Paul-Henri Nargeolet (77); biznismen Shahzada Dawood (48); i njegov sin Suleman Dawood (19).

Nakon gubitka podmornice, brod Horizon Arctic i ROV tvrtke Pelagic Research Services pretraživali su dno u potrazi za dokazima i izvukli krhotine s morskog dna. Američka Obalna straža preuzela je ostatke olupine i prikupljene ostatke. Kasnije te godine, tim iz Phoenix Internationala vratio se kako bi izvukao preostale krhotine.

Kompleksnosti s kojima se suočava istraga MBI-a uključuju izazovno mjesto, potrebu za analizom neobične konstrukcije podmornice od karbonskih vlakana i pravnih pitanja zbog preklapajućih interesa pet različitih agencija – američkog Nacionalnog odbora za sigurnost prometa (NTSB), američke Obalne straže, kanadske Obalne straže, kanadskog Odbora za sigurnost prometa (TSB) i Kraljevske kanadske montirane policije (RCMP). USCG je vodeća agencija, uz pomoć američke mornarice za istragu na mjestu događaja.

Odvojeno, Obalna straža je potvrdila da je “transkript” posljednjeg putovanja Titana koji je kružio društvenim mrežama 2023. potpuno lažan. “Siguran sam da je to lažan transkript,” rekao je Neubauer za New York Times. “Netko ga je napravio dovoljno dobro da izgleda uvjerljivo.”

Lažni transkript ne odgovara stvarnim komunikacijskim zapisima koje su agencije prikupile s matičnog broda Titana, kanadskog broda Polar Prince. Pravi zapisi komunikacija su povjerljivi, barem do završetka istrage MBI-a.

Prema informacijama The Maritime Executive, američka Obalna straža još uvijek istražuje uzrok implozije eksperimentalne podmornice Titan, godinu dana nakon potonuća koje je odnijelo živote pet putnika.

U posljednjem priopćenju Marine Board of Investigation (MBI) za tragediju Titana, navodi se da još uvijek surađuju s brojnim partnerskim agencijama i dionicima kako bi razumjeli uzrok nesreće. Planiraju održati javne rasprave između kolovoza i kraja prosinca, no točan datum još nije objavljen.

Zahvalni smo na međunarodnoj i međuresornoj suradnji koja je bila ključna u pronalaženju, očuvanju i forenzičkom ispitivanju dokaza s udaljenog morskog područja i velike dubine,” izjavio je predsjednik MBI-a, kapetan Jason Neubauer. “MBI je posvećen osiguranju potpunog razumijevanja faktora koji su doveli do ove tragedije kako bi se spriječile slične nesreće u budućnosti.

Dana 18. lipnja 2023., komercijalno upravljana podmornica Titan nestala je blizu olupin Titanica u sjevernom Atlantiku, oko 800 nautičkih milja od Cape Coda. Nakon četverodnevne potrage, izvođači za američku Obalnu stražu pronašli su krhotine podmornice na dnu, zajedno s pretpostavljenim ljudskim ostacima. Podmornica je pretrpjela naglu, katastrofalnu imploziju, usmrtivši svih pet putnika na brodu. Među žrtvama su bili Stockton Rush (61), vlasnik podmornice; istraživač Hamish Harding (58); francuski podmornički avanturist Paul-Henri Nargeolet (77); biznismen Shahzada Dawood (48); i njegov sin Suleman Dawood (19).

Nakon gubitka podmornice, brod Horizon Arctic i ROV tvrtke Pelagic Research Services pretraživali su dno u potrazi za dokazima i izvukli krhotine s morskog dna. Američka Obalna straža preuzela je ostatke olupine i prikupljene ostatke. Kasnije te godine, tim iz Phoenix Internationala vratio se kako bi izvukao preostale krhotine.

Kompleksnosti s kojima se suočava istraga MBI-a uključuju izazovno mjesto, potrebu za analizom neobične konstrukcije podmornice od karbonskih vlakana i pravnih pitanja zbog preklapajućih interesa pet različitih agencija – američkog Nacionalnog odbora za sigurnost prometa (NTSB), američke Obalne straže, kanadske Obalne straže, kanadskog Odbora za sigurnost prometa (TSB) i Kraljevske kanadske montirane policije (RCMP). USCG je vodeća agencija, uz pomoć američke mornarice za istragu na mjestu događaja.

Odvojeno, Obalna straža je potvrdila da je “transkript” posljednjeg putovanja Titana koji je kružio društvenim mrežama 2023. potpuno lažan. “Siguran sam da je to lažan transkript,” rekao je Neubauer za New York Times. “Netko ga je napravio dovoljno dobro da izgleda uvjerljivo.”

Lažni transkript ne odgovara stvarnim komunikacijskim zapisima koje su agencije prikupile s matičnog broda Titana, kanadskog broda Polar Prince. Pravi zapisi komunikacija su povjerljivi, barem do završetka istrage MBI-a.

MOŽE VAS ZANIMATI