O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

VIDEO Generalna havarija na Maersk Frankfurtu nakon velikog požara

Na brodu Maersk Frankfurt, kontejnerskom brodu kapaciteta 5.500 TEU, koji je izgorio prije tjedan dana, proglašena je generalna havarija.

Nakon što se kontejneri s broda iskrcaju na sigurno mjesto, neće biti pušteni za daljnji transport ili dostavu dok vlasnici tereta ne osiguraju potrebne sigurnosne aranžmane putem adjustera generalne havarije, Richards Hogg Lindley, piše Splash247.

Indijska obalna straža uložila je znatne resurse u gašenje požara, no mali požari i dalje se javljaju u nekoliko kontejnera.

Profesionalni spasioci sada su na brodu kako bi pomogli Indijskoj obalnoj straži u procjeni štete i razvoju plana za brod i nastavak operacije gašenja požara.

Analiza osiguravatelja tereta WK Webster, temeljena na zračnim fotografijama broda, pokazuje čađu na kontejnerima u trećem i petom redu, što sugerira da je požar bio centraliziran na četvrti red.

Maersk Frankfurt, izgrađen u brodogradilištu Imabari, isporučen je u lipnju od strane Tokei Kaiun iz Japana, unajmljen je od Maerska, a njime upravlja hongkonška jedinica Bernhard Schulte Shipmanagement, prema podacima iz Equasisa.

Na brodu Maersk Frankfurt, kontejnerskom brodu kapaciteta 5.500 TEU, koji je izgorio prije tjedan dana, proglašena je generalna havarija.

Nakon što se kontejneri s broda iskrcaju na sigurno mjesto, neće biti pušteni za daljnji transport ili dostavu dok vlasnici tereta ne osiguraju potrebne sigurnosne aranžmane putem adjustera generalne havarije, Richards Hogg Lindley, piše Splash247.

Indijska obalna straža uložila je znatne resurse u gašenje požara, no mali požari i dalje se javljaju u nekoliko kontejnera.

Profesionalni spasioci sada su na brodu kako bi pomogli Indijskoj obalnoj straži u procjeni štete i razvoju plana za brod i nastavak operacije gašenja požara.

Analiza osiguravatelja tereta WK Webster, temeljena na zračnim fotografijama broda, pokazuje čađu na kontejnerima u trećem i petom redu, što sugerira da je požar bio centraliziran na četvrti red.

Maersk Frankfurt, izgrađen u brodogradilištu Imabari, isporučen je u lipnju od strane Tokei Kaiun iz Japana, unajmljen je od Maerska, a njime upravlja hongkonška jedinica Bernhard Schulte Shipmanagement, prema podacima iz Equasisa.