O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kanada Protiv Kine: Brodograditelji Zahtijevaju Uvođenje 100% Carina na Brodove


Nakon što je Kanada uvela 100% carina na kineska električna vozila, CMISA sada traži proširenje tih mjera i na kineske brodove
.

Colin Cooke, predsjednik Kanadske udruge morske industrije i brodogradnje (CMISA), smatra da je kineska brodogradnja prijetnja kanadskoj industriji i nacionalnoj sigurnosti.

Cooke je istaknuo da kineska brodogradilišta djeluju u sklopu šire strategije koja spaja komercijalne i vojne ciljeve, što dodatno zabrinjava. Stoga je predložio uvođenje 100% carina na kineske brodove koji ulaze u Kanadu te zabranu državnim institucijama da ih kupuju ili iznajmljuju.

Ovo nije samo ekonomsko pitanje,” rekao je Cooke, “već i pitanje etičkih standarda i naše obveze da podržavamo ljudska prava.”

SAD je ranije ove godine pokrenuo istragu o kineskim brodograditeljskim praksama, a Bidenova administracija reagirala je na pritiske sindikata i političara s obje strane političkog spektra. Kina je, naravno, odbacila ove optužbe kao neutemeljene.

Europski brodograditelji također su zabrinuti zbog kineske dominacije na tržištu. SEA Europe, udruga koja predstavlja europsku industriju pomorske tehnologije, pozvala je na sveobuhvatnu strategiju za zaštitu domaće brodogradnje. Razlike u cijenama između europskih i kineskih brodova, koje dosežu do 40%, u kombinaciji s povoljnim financijskim uvjetima koje nude kineske banke, natjerale su mnoge europske brodovlasnike da se okrenu azijskim brodograditeljima.

Kineska brodogradilišta nastavila su držati prvo mjesto kao najpopularniji izbor za novogradnje brodova za rasuti teret, tankere, kontejnere i plinske brodove, čineći oko 66% svih narudžbi novogradnji diljem svijeta, s ukupno 441 narudžbom u prvoj polovici godine, piše Splash247.


Nakon što je Kanada uvela 100% carina na kineska električna vozila, CMISA sada traži proširenje tih mjera i na kineske brodove
.

Colin Cooke, predsjednik Kanadske udruge morske industrije i brodogradnje (CMISA), smatra da je kineska brodogradnja prijetnja kanadskoj industriji i nacionalnoj sigurnosti.

Cooke je istaknuo da kineska brodogradilišta djeluju u sklopu šire strategije koja spaja komercijalne i vojne ciljeve, što dodatno zabrinjava. Stoga je predložio uvođenje 100% carina na kineske brodove koji ulaze u Kanadu te zabranu državnim institucijama da ih kupuju ili iznajmljuju.

Ovo nije samo ekonomsko pitanje,” rekao je Cooke, “već i pitanje etičkih standarda i naše obveze da podržavamo ljudska prava.”

SAD je ranije ove godine pokrenuo istragu o kineskim brodograditeljskim praksama, a Bidenova administracija reagirala je na pritiske sindikata i političara s obje strane političkog spektra. Kina je, naravno, odbacila ove optužbe kao neutemeljene.

Europski brodograditelji također su zabrinuti zbog kineske dominacije na tržištu. SEA Europe, udruga koja predstavlja europsku industriju pomorske tehnologije, pozvala je na sveobuhvatnu strategiju za zaštitu domaće brodogradnje. Razlike u cijenama između europskih i kineskih brodova, koje dosežu do 40%, u kombinaciji s povoljnim financijskim uvjetima koje nude kineske banke, natjerale su mnoge europske brodovlasnike da se okrenu azijskim brodograditeljima.

Kineska brodogradilišta nastavila su držati prvo mjesto kao najpopularniji izbor za novogradnje brodova za rasuti teret, tankere, kontejnere i plinske brodove, čineći oko 66% svih narudžbi novogradnji diljem svijeta, s ukupno 441 narudžbom u prvoj polovici godine, piše Splash247.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here