O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC naručio još dva mega kruzera na LNG pogon

MSC Cruises nastavlja širenje svoje flote narudžbom još dva broda klase World, čime će broj brodova ove serije narasti na šest. Novi brodovi, privremeno nazvani World Class 5 i World Class 6, gradit će se u brodogradilištu Chantiers de l’Atlantique u Francuskoj, a isporuke su planirane za 2029. i 2030. godinu.

Svi brodovi klase World koriste pogon na ukapljeni prirodni plin (LNG), što predstavlja korak prema održivijem krstarenju i smanjenju emisija u skladu s ciljevima pomorske industrije. Svaki od njih može ugostiti oko 5.400 putnika te više od 2.000 članova posade, što ih svrstava među najveće i tehnološki najnaprednije kruzere na svijetu, piše Cruise Industry News.

Već su isporučeni MSC World Europa i MSC World America, dok su MSC World Asia i MSC World Atlantic trenutno u fazi izgradnje, s planiranim porinućima 2026. i 2027. godine. MSC World Asia će zaploviti europskim rutama krajem sljedeće godine, dok će MSC World Atlantic nuditi krstarenja iz Port Canaverala.

Ova najnovija narudžba, kao i uobičajeno u industriji, ovisit će o dostupnosti financiranja, što je standardna praksa kod ugovaranja brodova ovakve veličine.

MSC i Chantiers de l’Atlantique već godinama uspješno surađuju, a ova serija brodova rezultat je dugoročne strategije ulaganja u LNG pogon i inovativni dizajn brodova koji kombinira udobnost, učinkovitost i ekološku osviještenost. Svaki brod klase World ima karakterističan Y-oblik trupa, koji poboljšava aerodinamiku i energetsku učinkovitost, uz prostrane unutarnje i vanjske sadržaje prilagođene modernim zahtjevima tržišta krstarenja.

Uz rastući globalni interes za LNG kao prijelazno gorivo u pomorstvu, MSC se ovim projektom dodatno pozicionira kao jedan od predvodnika održive transformacije sektora putničkih brodova.

MSC Cruises nastavlja širenje svoje flote narudžbom još dva broda klase World, čime će broj brodova ove serije narasti na šest. Novi brodovi, privremeno nazvani World Class 5 i World Class 6, gradit će se u brodogradilištu Chantiers de l’Atlantique u Francuskoj, a isporuke su planirane za 2029. i 2030. godinu.

Svi brodovi klase World koriste pogon na ukapljeni prirodni plin (LNG), što predstavlja korak prema održivijem krstarenju i smanjenju emisija u skladu s ciljevima pomorske industrije. Svaki od njih može ugostiti oko 5.400 putnika te više od 2.000 članova posade, što ih svrstava među najveće i tehnološki najnaprednije kruzere na svijetu, piše Cruise Industry News.

Već su isporučeni MSC World Europa i MSC World America, dok su MSC World Asia i MSC World Atlantic trenutno u fazi izgradnje, s planiranim porinućima 2026. i 2027. godine. MSC World Asia će zaploviti europskim rutama krajem sljedeće godine, dok će MSC World Atlantic nuditi krstarenja iz Port Canaverala.

Ova najnovija narudžba, kao i uobičajeno u industriji, ovisit će o dostupnosti financiranja, što je standardna praksa kod ugovaranja brodova ovakve veličine.

MSC i Chantiers de l’Atlantique već godinama uspješno surađuju, a ova serija brodova rezultat je dugoročne strategije ulaganja u LNG pogon i inovativni dizajn brodova koji kombinira udobnost, učinkovitost i ekološku osviještenost. Svaki brod klase World ima karakterističan Y-oblik trupa, koji poboljšava aerodinamiku i energetsku učinkovitost, uz prostrane unutarnje i vanjske sadržaje prilagođene modernim zahtjevima tržišta krstarenja.

Uz rastući globalni interes za LNG kao prijelazno gorivo u pomorstvu, MSC se ovim projektom dodatno pozicionira kao jedan od predvodnika održive transformacije sektora putničkih brodova.

MOŽE VAS ZANIMATI

Pa, zar opet Themis?