OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Indijska zastava sve privlačnija: Maersk i MSC pridružuju se CMA CGM-u

Indija svojom novom strategijom i otvorenom registracijom privlači kapital, investicije i globalne brodarske brendove

Svjetski kontejnerski giganti – MSC, Maersk i CMA CGM – prebacuju dio svoje flote pod indijsku zastavu, čime potvrđuju rastući značaj Indije u globalnom pomorskom sektoru. Ova odluka dolazi u trenutku kada New Delhi nastoji ojačati nacionalni brodarski registar i potaknuti lokalno zapošljavanje pomoraca te razvoj brodogradnje i lučke infrastrukture.

Francuski CMA CGM prvi je krenuo tim putem početkom godine, registriravši četiri broda u Indiji nakon posjeta premijera Narendre Modija sjedištu tvrtke u Marseilleu. Ubrzo nakon toga kompanija je najavila i planove za gradnju kontejnerskih brodova u indijskim brodogradilištima, što se smatra povijesnim korakom za lokalnu industriju, piše Splash247.

Danski Maersk slijedio je primjer CMA CGM-a – prema podacima iz baze Equasis, brod Maersk Vilnius već plovi pod indijskom zastavom, dok je Maersk Vigo u postupku reflagiranja. Paralelno, najveći svjetski kontejnerski prijevoznik, Mediterranean Shipping Company (MSC), očekuje se da će sljedeći tjedan tijekom India Maritime Weeka objaviti sličan potez.

Stručnjaci ističu da ovakvi potezi imaju višestruke učinke. Prema riječima dr. Ashe Pillai iz tvrtke Docker Vision iz Kochija, „svaki brod koji se prebaci pod indijsku zastavu povećava nacionalni tonnage, zadržava prihode od vozarina unutar zemlje i otvara nova radna mjesta za indijske pomorce i brodarske tvrtke“.

Ovakav razvoj događaja jasno se uklapa u planove indijske vlade sadržane u strategiji Maritime India Vision 2030, koja predviđa modernizaciju luka, širenje obalne i riječne plovidbe te poticanje ulaganja u brodogradnju, popravke i pomorske usluge.

Indija tako sve odlučnije zauzima mjesto na svjetskoj pomorskoj karti – ne više samo kao zemlja koja daje posadu i radnu snagu, već i kao rastući centar brodarske industrije s vlastitom flotom pod nacionalnom zastavom. Ako se ovaj trend nastavi, mogao bi označiti prekretnicu u indijskom pomorstvu i promijeniti ravnotežu snaga u globalnom brodarskom sektoru.

Indija svojom novom strategijom i otvorenom registracijom privlači kapital, investicije i globalne brodarske brendove

Svjetski kontejnerski giganti – MSC, Maersk i CMA CGM – prebacuju dio svoje flote pod indijsku zastavu, čime potvrđuju rastući značaj Indije u globalnom pomorskom sektoru. Ova odluka dolazi u trenutku kada New Delhi nastoji ojačati nacionalni brodarski registar i potaknuti lokalno zapošljavanje pomoraca te razvoj brodogradnje i lučke infrastrukture.

Francuski CMA CGM prvi je krenuo tim putem početkom godine, registriravši četiri broda u Indiji nakon posjeta premijera Narendre Modija sjedištu tvrtke u Marseilleu. Ubrzo nakon toga kompanija je najavila i planove za gradnju kontejnerskih brodova u indijskim brodogradilištima, što se smatra povijesnim korakom za lokalnu industriju, piše Splash247.

Danski Maersk slijedio je primjer CMA CGM-a – prema podacima iz baze Equasis, brod Maersk Vilnius već plovi pod indijskom zastavom, dok je Maersk Vigo u postupku reflagiranja. Paralelno, najveći svjetski kontejnerski prijevoznik, Mediterranean Shipping Company (MSC), očekuje se da će sljedeći tjedan tijekom India Maritime Weeka objaviti sličan potez.

Stručnjaci ističu da ovakvi potezi imaju višestruke učinke. Prema riječima dr. Ashe Pillai iz tvrtke Docker Vision iz Kochija, „svaki brod koji se prebaci pod indijsku zastavu povećava nacionalni tonnage, zadržava prihode od vozarina unutar zemlje i otvara nova radna mjesta za indijske pomorce i brodarske tvrtke“.

Ovakav razvoj događaja jasno se uklapa u planove indijske vlade sadržane u strategiji Maritime India Vision 2030, koja predviđa modernizaciju luka, širenje obalne i riječne plovidbe te poticanje ulaganja u brodogradnju, popravke i pomorske usluge.

Indija tako sve odlučnije zauzima mjesto na svjetskoj pomorskoj karti – ne više samo kao zemlja koja daje posadu i radnu snagu, već i kao rastući centar brodarske industrije s vlastitom flotom pod nacionalnom zastavom. Ako se ovaj trend nastavi, mogao bi označiti prekretnicu u indijskom pomorstvu i promijeniti ravnotežu snaga u globalnom brodarskom sektoru.

MOŽE VAS ZANIMATI