O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Iz Splita se nadzire cijeli Jadran

Prema novoj uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, Nacionalna središnjica za nadzor i upravljanje pomorskim prometom (VTS Hrvatska) trebala bi iz Rijeke biti preseljena u Split.

Razlozi dislokacije nisu navedeni, no pretposvalja se da će u budućem ustroju Rijeka i Dubrovnik imati odjele VTS centara.

Formalno, središnjica nikada nije ni bila u Rijeci, jer se sada sustav ustrojava, ali je u praksi Rijeka imala ulogu i ovlasti središnjice.

Nakon što se formira Nacionalne središnjice u Splitu, grad pod Marjanom bio bi centar iz kojeg će se radarski nadzirat sav promet na hrvatskoj strani Jadrana, te koordinirati sve akcije traganja i spašavanja.

Sudeći prema prvim reakcijama istarskih medija, Riječni su loše primili ovu uredbu Ministarstva mora, tvrdeći kako je „riječki kadar bolje ekipiran nego splitski”.

slobodnadalmacija.hr

Prema novoj uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, Nacionalna središnjica za nadzor i upravljanje pomorskim prometom (VTS Hrvatska) trebala bi iz Rijeke biti preseljena u Split.

Razlozi dislokacije nisu navedeni, no pretposvalja se da će u budućem ustroju Rijeka i Dubrovnik imati odjele VTS centara.

Formalno, središnjica nikada nije ni bila u Rijeci, jer se sada sustav ustrojava, ali je u praksi Rijeka imala ulogu i ovlasti središnjice.

Nakon što se formira Nacionalne središnjice u Splitu, grad pod Marjanom bio bi centar iz kojeg će se radarski nadzirat sav promet na hrvatskoj strani Jadrana, te koordinirati sve akcije traganja i spašavanja.

Sudeći prema prvim reakcijama istarskih medija, Riječni su loše primili ovu uredbu Ministarstva mora, tvrdeći kako je „riječki kadar bolje ekipiran nego splitski”.

slobodnadalmacija.hr

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here