O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Ugovor je štetan za škver

Sindikalni predstavnici radnika “Naute Lamjane” predali su u četvrtak Trgovačkom sudu u Zadru podnesak tražeći poništenje odluke Skupštine vjerovnika o prijenosu koncesije na tvrtku “M-Inženjering”, te donošenje odluke o početku rada lamjanskoga brodogradilišta i izradi stečajnog plana.Naš je cilj konačna privatizacija škvera − poručili su sindikalni povjerenik Mario Košta i pravni savjetnik SSSH Vedran Uranija, objašnjavajući da je do preokreta došlo nakon sastanka u Ministarstvu pomorstva.

Zbogom eurima!

− Iz tog smo razgovora shvatili da bi prijenos koncesije “M-Inženjeringu” bio katastrofa za “Nautu Lamjanu” u stečaju, jer u slučaju da koncesijski ugovor s tom tvrtkom bude potpisan, on će vrijediti sve do 2031. godine, do kada nitko od zainteresiranih kupaca ne bi mogao isplatiti vjerovnike i ući u brodogradilište − kaže Mario Košta, objašnjavajući da se tek tada pokazalo da nije moguća privremena, nego samo trajna 19-godišnja koncesija.

− Vjerovnici su zabili autogol, ali u Ministarstvu su to prepoznali i sada očekuju novu odluku Skupštine vjerovnika − rekao je Košta.

Kad bi “M-Inženjering” potpisao ugovor s Vladom, “Nauta Lamjana” ostala bi i bez 20.000 eura mjesečno, jer “M-Inženjering” kao zakoniti koncesionar ne bi imao obvezu taj iznos plaćati “Nauti Lamjani” za potkoncesiju, a lamjanski bi škver ostao i bez 30.000 dolara mjesečno koje zbog remonta uplaćuje vlasnik jedne naftne platforme. Zbog svega toga sada se traži poništenje odluke o prijenosu koncesije “M-Inženjeringu” radi zaštite interesa i imovine “Naute Lamjane”.

Košta očekuje da će Skupština vjerovnika o tome odlučiti početkom rujna, a da stečajni upravitelj već oko 15. rujna može odlučiti o početku rada 50-ak radnika škvera koji su bez posla godinu dana.

− Početak rada moguće je organizirati za 10 dana, za to imamo sredstava, Ima i interesa jer je oko 200 brodova ovisilo o nama, ali su, često po nepovoljnijim cijenama, morali tražiti usluge drugih brodogradilišta − smatra Košta.

Nije isključeno da ‘Tankerska’ kupi škver

Vedran Uranija podvukao je da to jedino brodogradilište za remont ribarskih brodova i naftnih platformi, što je od velike važnosti za cijelu Hrvatsku, te da je konačni sindikalni cilj privatizacija “Naute Lamjane”.

− Željeli smo da “Nautu Lamjanu” kupi “Tankerska plovidba” i to još nije isključeno. To treba biti financijski jaka tvrtka koja će dalje razvijati škver − rekao je Uranija.

slobodnadalmacija.hr

Sindikalni predstavnici radnika “Naute Lamjane” predali su u četvrtak Trgovačkom sudu u Zadru podnesak tražeći poništenje odluke Skupštine vjerovnika o prijenosu koncesije na tvrtku “M-Inženjering”, te donošenje odluke o početku rada lamjanskoga brodogradilišta i izradi stečajnog plana.Naš je cilj konačna privatizacija škvera − poručili su sindikalni povjerenik Mario Košta i pravni savjetnik SSSH Vedran Uranija, objašnjavajući da je do preokreta došlo nakon sastanka u Ministarstvu pomorstva.

Zbogom eurima!

− Iz tog smo razgovora shvatili da bi prijenos koncesije “M-Inženjeringu” bio katastrofa za “Nautu Lamjanu” u stečaju, jer u slučaju da koncesijski ugovor s tom tvrtkom bude potpisan, on će vrijediti sve do 2031. godine, do kada nitko od zainteresiranih kupaca ne bi mogao isplatiti vjerovnike i ući u brodogradilište − kaže Mario Košta, objašnjavajući da se tek tada pokazalo da nije moguća privremena, nego samo trajna 19-godišnja koncesija.

− Vjerovnici su zabili autogol, ali u Ministarstvu su to prepoznali i sada očekuju novu odluku Skupštine vjerovnika − rekao je Košta.

Kad bi “M-Inženjering” potpisao ugovor s Vladom, “Nauta Lamjana” ostala bi i bez 20.000 eura mjesečno, jer “M-Inženjering” kao zakoniti koncesionar ne bi imao obvezu taj iznos plaćati “Nauti Lamjani” za potkoncesiju, a lamjanski bi škver ostao i bez 30.000 dolara mjesečno koje zbog remonta uplaćuje vlasnik jedne naftne platforme. Zbog svega toga sada se traži poništenje odluke o prijenosu koncesije “M-Inženjeringu” radi zaštite interesa i imovine “Naute Lamjane”.

Košta očekuje da će Skupština vjerovnika o tome odlučiti početkom rujna, a da stečajni upravitelj već oko 15. rujna može odlučiti o početku rada 50-ak radnika škvera koji su bez posla godinu dana.

− Početak rada moguće je organizirati za 10 dana, za to imamo sredstava, Ima i interesa jer je oko 200 brodova ovisilo o nama, ali su, često po nepovoljnijim cijenama, morali tražiti usluge drugih brodogradilišta − smatra Košta.

Nije isključeno da ‘Tankerska’ kupi škver

Vedran Uranija podvukao je da to jedino brodogradilište za remont ribarskih brodova i naftnih platformi, što je od velike važnosti za cijelu Hrvatsku, te da je konačni sindikalni cilj privatizacija “Naute Lamjane”.

− Željeli smo da “Nautu Lamjanu” kupi “Tankerska plovidba” i to još nije isključeno. To treba biti financijski jaka tvrtka koja će dalje razvijati škver − rekao je Uranija.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video