O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Gradnja marine će kasniti

Rekonstrukcija Lapadske obale i izgradnja marine ispred hotela Lapad stavljene su na čekanje jer “Atlantska plovidba” koncesionaru “Laguna Trade” Franja Pašalića iz Rogoznice odbija prodati Studiju utjecaja na okoliš Gruškog akvatorija, kazao je na ovotjednom kolegiju gradskih komunalaca gradonačelnikov savjetnik za more Rikard Rossetti i uznemirio duhove u Gradu, još i više kad se zna da je i dubrovački brodar sudjelovao na natječaju za novi nautički centar na kojem je pobijedio poduzetnik Pašalić.

– Sada cijelu studiju treba izraditi ispočetka, a izrađivač po cijenu sudske tužbe ne smije koristiti podatke iz prethodne studije koju je “Atlantska” platila 700 tisuća kuna. Bez studije utjecaja na okoliš nema govora o rekonstrukciji Lapadske obale koja je postala ruglo Grada.

Za barem godinu dana odgađa se i izgradnja pristaništa za jahte kod hotela Lapad ili komunalne lučice za barke Dubrovčana na Batali, koje su također u obuhvatu studije. Moraju se ponoviti i sva dosad napravljena mjerenja na terenu, a za ona u moru trebat će pričekati ljepše vrijeme u svibnju – ističe Rossetti i napominje kako je koncesionar bio spreman otplatiti cijelu studiju kako bi ubrzao izgradnju jahtaškog centra s pratećom infrastrukturom, no da iz AP-a nisu pristali na ponuđeni iznos od 1,1 milijun kuna.

– U međuvremenu je i Luka Dubrovnik kao drugi sudionik natječaja tužila Vladu, odnosno Ministarstvo pomorstva zbog dodjele koncesije “Laguna tradeu”, uz objašnjenje da projekt nije usklađen s UPU Gruškog zaljeva.

Nečiji ‘despet’

I sada sve stoji – negoduje Vlahušićev savjetnik. Rossetti kaže da mu zadnjih dana neki sugrađani zamjeraju što se “zauzeo za Pašalića, umjesto za domaću Atlanstku plovidbu”:

– Ja ne zastupam ničije interese, samo želim da se grad razvija. Ovako nećemo daleko stići. Umjesto da se na Lapadskoj obali što prije izgradi pješački lungomare, sanira i proširi put na dva kolnička traka, zbog nečijeg “despeta” stvari se vraćaju na početak – kaže Rikard Rossetti koji smatra kako će u svemu najviše profitirati Građevinski fakultet u Zagrebu koji će kao izrađivač SUO Gruškog zaljeva dvaput odraditi i dvostruko naplatiti isti zadatak. Odgovor o tome zašto su odbacili Pašalićevu ponudu za otkup studije, iz “Atlantske plovidbe” još se čeka.

www.slobodnadalmacija.hr

Rekonstrukcija Lapadske obale i izgradnja marine ispred hotela Lapad stavljene su na čekanje jer “Atlantska plovidba” koncesionaru “Laguna Trade” Franja Pašalića iz Rogoznice odbija prodati Studiju utjecaja na okoliš Gruškog akvatorija, kazao je na ovotjednom kolegiju gradskih komunalaca gradonačelnikov savjetnik za more Rikard Rossetti i uznemirio duhove u Gradu, još i više kad se zna da je i dubrovački brodar sudjelovao na natječaju za novi nautički centar na kojem je pobijedio poduzetnik Pašalić.

– Sada cijelu studiju treba izraditi ispočetka, a izrađivač po cijenu sudske tužbe ne smije koristiti podatke iz prethodne studije koju je “Atlantska” platila 700 tisuća kuna. Bez studije utjecaja na okoliš nema govora o rekonstrukciji Lapadske obale koja je postala ruglo Grada.

Za barem godinu dana odgađa se i izgradnja pristaništa za jahte kod hotela Lapad ili komunalne lučice za barke Dubrovčana na Batali, koje su također u obuhvatu studije. Moraju se ponoviti i sva dosad napravljena mjerenja na terenu, a za ona u moru trebat će pričekati ljepše vrijeme u svibnju – ističe Rossetti i napominje kako je koncesionar bio spreman otplatiti cijelu studiju kako bi ubrzao izgradnju jahtaškog centra s pratećom infrastrukturom, no da iz AP-a nisu pristali na ponuđeni iznos od 1,1 milijun kuna.

– U međuvremenu je i Luka Dubrovnik kao drugi sudionik natječaja tužila Vladu, odnosno Ministarstvo pomorstva zbog dodjele koncesije “Laguna tradeu”, uz objašnjenje da projekt nije usklađen s UPU Gruškog zaljeva.

Nečiji ‘despet’

I sada sve stoji – negoduje Vlahušićev savjetnik. Rossetti kaže da mu zadnjih dana neki sugrađani zamjeraju što se “zauzeo za Pašalića, umjesto za domaću Atlanstku plovidbu”:

– Ja ne zastupam ničije interese, samo želim da se grad razvija. Ovako nećemo daleko stići. Umjesto da se na Lapadskoj obali što prije izgradi pješački lungomare, sanira i proširi put na dva kolnička traka, zbog nečijeg “despeta” stvari se vraćaju na početak – kaže Rikard Rossetti koji smatra kako će u svemu najviše profitirati Građevinski fakultet u Zagrebu koji će kao izrađivač SUO Gruškog zaljeva dvaput odraditi i dvostruko naplatiti isti zadatak. Odgovor o tome zašto su odbacili Pašalićevu ponudu za otkup studije, iz “Atlantske plovidbe” još se čeka.

www.slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video