O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Sea Cloud uljepšao Rabsku fjeru

Bio je to jedrenjak napravljen za glamurozni život američkog jet-seta. Izgrađen je 1931. i tada je bio najveća privatna jahta na svijetu. Više od osam desetljeća njegove povijesti označilo je i sudjelovanje u Drugom svjetskom ratu na strani saveznika, prodaja diktatoru u Dominikanskoj Republici, vraćanje u rodnu Njemačku…

Riječ je o jednom od najljepših, ako ne i najljepšem jedrenjaku na svijetu – Sea Cloud. Prekrasan povijesni jedrenjak danas je jedan od najluksuznijih svjetskih kruzera za goste dubljeg džepa koji traže nesvakidašnji doživljaj putovanja u povijesnom brodu. Dio je flote Sea Cloud Cruises GmbH iz Hamburga, uz kojeg ova tvrtka ima i njegova puno mlađeg i nešto većeg nasljednika Sea Cloud II te River Cloud II za luksuzna riječna krstarenja.

U vrijeme održavanja Rabske fjere, ovaj je svjetski poznat brod uplovio u rapsku luku. Jedrenjak je u Rab stigao po drugi put, a u planu je da ovu luku dotiče još tri puta ove godine.

Brod ima doista fantastičnu povijest. Izgrađen je 1931.  za američkog milijardera Edwarda Huttona i njegovu suprugu Marjorie Merriweather Post. Građen je u Njemačkoj i to u gradu Kielu, u brodogradilištu Krupp Germaniawerft njemačke obitelji industrijalaca Krupp. Američki »zlatni« par u to je vrijeme svojom privatnom jahtom napravio pravu malu revoluciju kombinirajući ekstravagantan stil i luksuz sa strašću za jedrenjem. Bio je to jedrenjak napravljen za život glamoura. Paluba broda tako je od njegova porinuća bila mjesto okupljanja društvene scene onog doba.

Prema riječima cruise menadžera Christiana Ceplaka, prvo ime broda bilo je Hussar, da bi tek nekoliko desteljeća kasnije bio preimenovan u Sea Cloud. Nakon razvoda prvih vlasnika, brod je došao u vlasništvo Josepha E. Deavisa, novog supruga Marjorie Merriweather Post i tadašnjeg američkog ambasadora u Rusiji. Brod je tako otišao u Sankt Petersburg da bi u osvit Drugog svjetskog rada bio vraćen u SAD i uključen u ratna zbivanja, odnosno obalnu stražu. Zanimljiv detalj je kako je tadašnji predsjednik SAD-a Franklin Delano Roosevelt u početku odbio brod uključiti u obranu, tvrdeći kako je prelijep da bi ga se žrtvovalo. Kasnije, pedesetih godina, postao je pak vlasništvo dominikanskog diktatora Rafaela Trujilla nakon čije smrti je njegova obitelj ovim brodom bezuspješno htjela pobjeći iz zemlje.

Putnički brod Sea Cloud je postao tek početkom osamdesetih godina kada ga je sudbina dovela natrag u Njemačku. Danas je luksuzno plovilo na kojem sedmodnevna krstarenje po osobi koštaju od 2,5 do 8 tisuća dolara. O kakvom se ekskluzivnom plovilu radi, dovoljno govori podatak da prima tek 60 putnika, te da ima isto toliko članova posade.

„Sea Cloud gostima daje doista jedinstven ekskluzivan odmor. Inače, ljeti plovi Mediteranom, točnije grčkim otocima i Jadranom, a zimi na Karibima i u centralnoj Americi. Specifičnost Sea Clouda je činjenica da se velik dio plovidbe obavi jedreći, te da se jedra dižu i spuštaju ručno. Samo za manipulaciju jedrima potrebno je dvadeset članova posade“ kazao je Ceplak, te dodao kako je površina jedara 3.000 metara kvadratnih. Inače, brod je obnovljen 2011. i to u Brodogradilištu Viktor Lenac.

www.nautica-portal.com 

Bio je to jedrenjak napravljen za glamurozni život američkog jet-seta. Izgrađen je 1931. i tada je bio najveća privatna jahta na svijetu. Više od osam desetljeća njegove povijesti označilo je i sudjelovanje u Drugom svjetskom ratu na strani saveznika, prodaja diktatoru u Dominikanskoj Republici, vraćanje u rodnu Njemačku…

Riječ je o jednom od najljepših, ako ne i najljepšem jedrenjaku na svijetu – Sea Cloud. Prekrasan povijesni jedrenjak danas je jedan od najluksuznijih svjetskih kruzera za goste dubljeg džepa koji traže nesvakidašnji doživljaj putovanja u povijesnom brodu. Dio je flote Sea Cloud Cruises GmbH iz Hamburga, uz kojeg ova tvrtka ima i njegova puno mlađeg i nešto većeg nasljednika Sea Cloud II te River Cloud II za luksuzna riječna krstarenja.

U vrijeme održavanja Rabske fjere, ovaj je svjetski poznat brod uplovio u rapsku luku. Jedrenjak je u Rab stigao po drugi put, a u planu je da ovu luku dotiče još tri puta ove godine.

Brod ima doista fantastičnu povijest. Izgrađen je 1931.  za američkog milijardera Edwarda Huttona i njegovu suprugu Marjorie Merriweather Post. Građen je u Njemačkoj i to u gradu Kielu, u brodogradilištu Krupp Germaniawerft njemačke obitelji industrijalaca Krupp. Američki »zlatni« par u to je vrijeme svojom privatnom jahtom napravio pravu malu revoluciju kombinirajući ekstravagantan stil i luksuz sa strašću za jedrenjem. Bio je to jedrenjak napravljen za život glamoura. Paluba broda tako je od njegova porinuća bila mjesto okupljanja društvene scene onog doba.

Prema riječima cruise menadžera Christiana Ceplaka, prvo ime broda bilo je Hussar, da bi tek nekoliko desteljeća kasnije bio preimenovan u Sea Cloud. Nakon razvoda prvih vlasnika, brod je došao u vlasništvo Josepha E. Deavisa, novog supruga Marjorie Merriweather Post i tadašnjeg američkog ambasadora u Rusiji. Brod je tako otišao u Sankt Petersburg da bi u osvit Drugog svjetskog rada bio vraćen u SAD i uključen u ratna zbivanja, odnosno obalnu stražu. Zanimljiv detalj je kako je tadašnji predsjednik SAD-a Franklin Delano Roosevelt u početku odbio brod uključiti u obranu, tvrdeći kako je prelijep da bi ga se žrtvovalo. Kasnije, pedesetih godina, postao je pak vlasništvo dominikanskog diktatora Rafaela Trujilla nakon čije smrti je njegova obitelj ovim brodom bezuspješno htjela pobjeći iz zemlje.

Putnički brod Sea Cloud je postao tek početkom osamdesetih godina kada ga je sudbina dovela natrag u Njemačku. Danas je luksuzno plovilo na kojem sedmodnevna krstarenje po osobi koštaju od 2,5 do 8 tisuća dolara. O kakvom se ekskluzivnom plovilu radi, dovoljno govori podatak da prima tek 60 putnika, te da ima isto toliko članova posade.

„Sea Cloud gostima daje doista jedinstven ekskluzivan odmor. Inače, ljeti plovi Mediteranom, točnije grčkim otocima i Jadranom, a zimi na Karibima i u centralnoj Americi. Specifičnost Sea Clouda je činjenica da se velik dio plovidbe obavi jedreći, te da se jedra dižu i spuštaju ručno. Samo za manipulaciju jedrima potrebno je dvadeset članova posade“ kazao je Ceplak, te dodao kako je površina jedara 3.000 metara kvadratnih. Inače, brod je obnovljen 2011. i to u Brodogradilištu Viktor Lenac.

www.nautica-portal.com 

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video