O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Jedinstveni hrvatski brod

Entuzijazam i ljubav prema plovidbi rezultirali su konstrukcijom broda na solarni pogon, koji je po karakteristikama jedinstven u svijetu. Tako barem tvrdi Siniša Križanec, vlasnik broda i vlasnik dvorca Bežanec, koji ga je osmislio i izgradio s prijateljem Denisom Kraljevićem u Rijeci.
‘Brod je konstruiran i izrađen u visokoj razini entuzijazma, nakon mnogo godina navigacije na raznim plovilima.

Zamislili smo napraviti brod koji je vrlo maretivan, siguran, ugodan i na neugodnom moru, a najviše od svega smo bili vođeni idejom da plovimo bez troškova’, rekao je Križanec.

Pogonski brod ima i dva elektro motora, kao neovisni pogon na direktne propelere. Napajanje je, uz ostalo iz solarnih panela, preko kojih se akumulira struja u litijeve baterije. Autonomija kretanja broda samo na tim baterijama jest četiri sata pri punoj brzini od 5 čvorova.

‘Autonomno brod se kreće dakle na sunce, te konstantno puni i baterije za pričuvu električne energije. Prema zakonima u RH naravno imamo i agregate na pogonsko gorivo, koji nam isto pune baterije, ako ih koristimo, ali kao apsolutno odvojen i isto neovisan pogon’, ističe Križanec.
Vlasnik broda tvrdi da u svijetu za sada ne postoji ni jedan sličan proizvod, koji bi plovio morem. Hibridni pogon kod nekih manjih plovila je nešto sasvim drugo, tvrdi, jer njegov brod nema hibridni pogon.

Brod ima dva električna motora snage 5 kilovata te dva dizelska motora, koji razvijaju maksimalnu brzinu od 20 čvorova. Sva četiri motora imaju vlastite propelere, dok su hibridni pogoni uređeni tako da pokreću isti propeler na brodu.
‘Brod je izgrađen u Rijeci, konstruktor kalupa broda i trupa je Denis Kraljević, s kojim sam osobno ulaganjem i zalaganjem sve izveo. Nakon mojeg testiranja godinu dana i plovidbe više od 600 nautičkih milja, u svim meteorološkim uvjetima i režimu mora, slobodni smo iskazati, da imamo jedinstven proizvod, koji planiramo organizirati i kroz serijsku proizvodnju’, naglašava Križanec.
Brod plijeni pažnju gdje se pojavi, a svi koji su konzumirali navigacijsku kvalitetu, dijele oduševljenje sa tvorcima tog perspektivnog noviteta u maloj hrvatskoj brodogradnji.

Brod može primiti na dnevnu vožnju 20 osoba, ili 8 osoba na spavanje.

0309sasa

www.dnevnik.hr

Entuzijazam i ljubav prema plovidbi rezultirali su konstrukcijom broda na solarni pogon, koji je po karakteristikama jedinstven u svijetu. Tako barem tvrdi Siniša Križanec, vlasnik broda i vlasnik dvorca Bežanec, koji ga je osmislio i izgradio s prijateljem Denisom Kraljevićem u Rijeci.
‘Brod je konstruiran i izrađen u visokoj razini entuzijazma, nakon mnogo godina navigacije na raznim plovilima.

Zamislili smo napraviti brod koji je vrlo maretivan, siguran, ugodan i na neugodnom moru, a najviše od svega smo bili vođeni idejom da plovimo bez troškova’, rekao je Križanec.

Pogonski brod ima i dva elektro motora, kao neovisni pogon na direktne propelere. Napajanje je, uz ostalo iz solarnih panela, preko kojih se akumulira struja u litijeve baterije. Autonomija kretanja broda samo na tim baterijama jest četiri sata pri punoj brzini od 5 čvorova.

‘Autonomno brod se kreće dakle na sunce, te konstantno puni i baterije za pričuvu električne energije. Prema zakonima u RH naravno imamo i agregate na pogonsko gorivo, koji nam isto pune baterije, ako ih koristimo, ali kao apsolutno odvojen i isto neovisan pogon’, ističe Križanec.
Vlasnik broda tvrdi da u svijetu za sada ne postoji ni jedan sličan proizvod, koji bi plovio morem. Hibridni pogon kod nekih manjih plovila je nešto sasvim drugo, tvrdi, jer njegov brod nema hibridni pogon.

Brod ima dva električna motora snage 5 kilovata te dva dizelska motora, koji razvijaju maksimalnu brzinu od 20 čvorova. Sva četiri motora imaju vlastite propelere, dok su hibridni pogoni uređeni tako da pokreću isti propeler na brodu.
‘Brod je izgrađen u Rijeci, konstruktor kalupa broda i trupa je Denis Kraljević, s kojim sam osobno ulaganjem i zalaganjem sve izveo. Nakon mojeg testiranja godinu dana i plovidbe više od 600 nautičkih milja, u svim meteorološkim uvjetima i režimu mora, slobodni smo iskazati, da imamo jedinstven proizvod, koji planiramo organizirati i kroz serijsku proizvodnju’, naglašava Križanec.
Brod plijeni pažnju gdje se pojavi, a svi koji su konzumirali navigacijsku kvalitetu, dijele oduševljenje sa tvorcima tog perspektivnog noviteta u maloj hrvatskoj brodogradnji.

Brod može primiti na dnevnu vožnju 20 osoba, ili 8 osoba na spavanje.

0309sasa

www.dnevnik.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video