O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Bureau Veritas klasificirao prvu novogradnju tankera na LNG pogon

Vodeće međunarodno klasifikacijsko društvo Bureau Veritas klasificirao je krajem lipnja prvu novogradnju kemijskog tankera na LNG pogon „Ternsund”, nosivosti 15.000 dwt, izgrađen prema BV klasi od strane kineskog brodograditelja Avic Dingheng i isporučio danskoj tvrtki Terntank Rederi.

Novi brod, koji je prvi u nizu od četiri broda opremljenih Wärtsilä RT-flex50-D dual-fuel motorom, rezultat je bliske suradnje između Terntanka, Avic-a i Bureau Veritasa.

“Ovo je prva ugradnja takvog motora i to je učinjeno pod BV klasom. Početkom kolovoza je postao prvi brod koji je ukrcao LNG kao pogonsko gorivo u luci Rotterdam”, rekao je Bureau Veritas.

„Ternsund” je tanker za prijevoz nafte i kemikalija IMO tipa 2koji može prevoziti 9 stupnjeva tereta u 16 različitih spremnika. Radit će u sjevernoeuropskim vodama prema najmu za finsku tvrtku.

Wärtsilä RT-flex50-D dual-fuel motor će isporučiti 5850 kW pogon na 147 m preko svega plovila putem CPP propeler isporuku usluga brzinu od 14,5 čvorova.

LNG kao gorivo je pohranjeno na brodu u dva tanka tipa C na palubi i svaki od njih sadrži 315 kubnih metara ukapljenog prirodnog plina.

www.worldmaritimenews.com

Vodeće međunarodno klasifikacijsko društvo Bureau Veritas klasificirao je krajem lipnja prvu novogradnju kemijskog tankera na LNG pogon „Ternsund”, nosivosti 15.000 dwt, izgrađen prema BV klasi od strane kineskog brodograditelja Avic Dingheng i isporučio danskoj tvrtki Terntank Rederi.

Novi brod, koji je prvi u nizu od četiri broda opremljenih Wärtsilä RT-flex50-D dual-fuel motorom, rezultat je bliske suradnje između Terntanka, Avic-a i Bureau Veritasa.

“Ovo je prva ugradnja takvog motora i to je učinjeno pod BV klasom. Početkom kolovoza je postao prvi brod koji je ukrcao LNG kao pogonsko gorivo u luci Rotterdam”, rekao je Bureau Veritas.

„Ternsund” je tanker za prijevoz nafte i kemikalija IMO tipa 2koji može prevoziti 9 stupnjeva tereta u 16 različitih spremnika. Radit će u sjevernoeuropskim vodama prema najmu za finsku tvrtku.

Wärtsilä RT-flex50-D dual-fuel motor će isporučiti 5850 kW pogon na 147 m preko svega plovila putem CPP propeler isporuku usluga brzinu od 14,5 čvorova.

LNG kao gorivo je pohranjeno na brodu u dva tanka tipa C na palubi i svaki od njih sadrži 315 kubnih metara ukapljenog prirodnog plina.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video