O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ugašen požar na kontejnerskom brodu ˝CCNI Arauco˝

Požar na brodu kontejnerskog broda „CCNI Arauco” konačno je ugašen. Oko 20 vatrogasaca i dalje se nalazi na mjestu događaja te prati i nadzire brod. Gorući teret je izvađen iz skladišta i prebačen na rivu gdje je pod strogim nadzorom u slučaju da se ponovno zapali. Stručnjaci su se ukrcali na kontejnerski brod da procjene štetu od vatre i obave inspekciju plovnosti. Sva vatrogasna oprema i pjena je uklonjena iz skladišta te sada može biti pregledan i procijenjen.

Započela je istraga o uzroku požara, uključujući i teret unutar zapaljenih kontejnera, a provjerit će se da li su poduzeta sva sigurnosna pravila tijekom radova zavarivanja.

Podsjetimo, mega kontejnerski brod „CCNI Arauco” zapalio se 1. rujna, nakon operacija varenja preko praznog kontejnera koji je eksplodirao i planem se proširio na obližnje jedinice. Vatrogasci su gotovo četiri dana vodili borbu s vatrom, budući da je temperatura u unutrašnjosti broda bila izuzetno visoka, zbog čega je postojala opasnost za čvrstoću trupa broda i njegovu plovnost.

www.maritimeherald.com

Požar na brodu kontejnerskog broda „CCNI Arauco” konačno je ugašen. Oko 20 vatrogasaca i dalje se nalazi na mjestu događaja te prati i nadzire brod. Gorući teret je izvađen iz skladišta i prebačen na rivu gdje je pod strogim nadzorom u slučaju da se ponovno zapali. Stručnjaci su se ukrcali na kontejnerski brod da procjene štetu od vatre i obave inspekciju plovnosti. Sva vatrogasna oprema i pjena je uklonjena iz skladišta te sada može biti pregledan i procijenjen.

Započela je istraga o uzroku požara, uključujući i teret unutar zapaljenih kontejnera, a provjerit će se da li su poduzeta sva sigurnosna pravila tijekom radova zavarivanja.

Podsjetimo, mega kontejnerski brod „CCNI Arauco” zapalio se 1. rujna, nakon operacija varenja preko praznog kontejnera koji je eksplodirao i planem se proširio na obližnje jedinice. Vatrogasci su gotovo četiri dana vodili borbu s vatrom, budući da je temperatura u unutrašnjosti broda bila izuzetno visoka, zbog čega je postojala opasnost za čvrstoću trupa broda i njegovu plovnost.

www.maritimeherald.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video