O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Do 2026. u flotu sjevernog Pacifika bit će uloženo 1,6 milijardi dolara

Očekuje se da će u sljedećem desetljeću biti potrošeno 1,6 milijardi dolara na modernizaciju ribarske flote u sjevernom dijelu Tihog oceana, s mogućnošću da se uvede više ugovora za Puget Sound, objavljeno je u novom izvješću Lučke uprave Seattle i Pomorskog saveza Washingtona.

U izvješću, koje je objavljeno 17. studenog 2016., se predviđa da će brodogradnja doći do relativno visoke točke u sljedećih deset godina, u prosjeku tri do pet brodova godišnje, u usporedbi sa samo jednim brodom godišnje u posljednjih 15 godina. Tekući troškovi zamjene brodova u ribarstvu variraju u rasponu između 15 i 118 milijuna dolara.

“Suvremeni brodovi su sigurniji, održivi i profitabilni, ali također zahtijevaju više kapitala,” rekao je Ted Fick, direktor Luke Seattle CEO.

Nadalje, u izvješću se navodi da će brodogradilišna konkurencija, ekonomski uvjeti i javna politika odrediti koliko će se brodova graditi u Puget Soundu.

Flota sjevernog Pacifika uljučuje brodove širokog raspona veličina i vrijednosti. Prosječna dužina broda je u rasponu od 96 stopa za manje kočarice do više od 400 stopa za plutajuće jedinice, ili ‘matične brodove’.

Prosječni bruto prihodi u 2014. godini za te brodove kreću se u rasponu od 2 milijuna dolara za ribarske brodove s povlačnim alatima do 16 milijuna dolara za American Fisheries Act (AFA).

“Ribarska industrija je pružila mnogim generacijama stanovnika Washingtona dobro plaćena radna mjesta i održivo ubire plodove mora. S pravim ulaganjem možemo sačuvati, čak i povećati, radna mjesta u našoj pomorskoj industriji”, istaknuo je Mark Gleason, direktor Pomorskog saveza Washingtona.

www.worldmaritimenews.com

Očekuje se da će u sljedećem desetljeću biti potrošeno 1,6 milijardi dolara na modernizaciju ribarske flote u sjevernom dijelu Tihog oceana, s mogućnošću da se uvede više ugovora za Puget Sound, objavljeno je u novom izvješću Lučke uprave Seattle i Pomorskog saveza Washingtona.

U izvješću, koje je objavljeno 17. studenog 2016., se predviđa da će brodogradnja doći do relativno visoke točke u sljedećih deset godina, u prosjeku tri do pet brodova godišnje, u usporedbi sa samo jednim brodom godišnje u posljednjih 15 godina. Tekući troškovi zamjene brodova u ribarstvu variraju u rasponu između 15 i 118 milijuna dolara.

“Suvremeni brodovi su sigurniji, održivi i profitabilni, ali također zahtijevaju više kapitala,” rekao je Ted Fick, direktor Luke Seattle CEO.

Nadalje, u izvješću se navodi da će brodogradilišna konkurencija, ekonomski uvjeti i javna politika odrediti koliko će se brodova graditi u Puget Soundu.

Flota sjevernog Pacifika uljučuje brodove širokog raspona veličina i vrijednosti. Prosječna dužina broda je u rasponu od 96 stopa za manje kočarice do više od 400 stopa za plutajuće jedinice, ili ‘matične brodove’.

Prosječni bruto prihodi u 2014. godini za te brodove kreću se u rasponu od 2 milijuna dolara za ribarske brodove s povlačnim alatima do 16 milijuna dolara za American Fisheries Act (AFA).

“Ribarska industrija je pružila mnogim generacijama stanovnika Washingtona dobro plaćena radna mjesta i održivo ubire plodove mora. S pravim ulaganjem možemo sačuvati, čak i povećati, radna mjesta u našoj pomorskoj industriji”, istaknuo je Mark Gleason, direktor Pomorskog saveza Washingtona.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video