O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Šesti PCTC pridružen floti Høegh Autoliners

Norveška brodarska kompanija Høegh Autoliners preuzela je 8. prosinca isporuku „Høegh Trottera”, šestog PCTC broda klase New Horizon u Xiamenu u Kini. „Høegh Trotter” je posljednji Post-Panamax brod kojeg je kineski brodograditelj Xiamen Shipbuilding isporučio tvrtki Høegh Autoliners ove godine.

S palubnim prostorom od 71,400 kvadratnih metara i nosivosti 8.500 automobila, PCTC ima veći otvor za utovar od sadašnjih brodova tvrtke Høegh Autoliners, omogućavajući utovar tereta do 6,5 metara visine i 12 metara širine.

Kršten u studenom 2016., „Høegh Trotter” ima 75.717 bruto tona te dužinu 200 metara i širinu 36,5 metara.

Zajedno sa svojim sestrinskim brodovima, „Höegh Trigger”, „Höegh Tracer”, „Höegh Target”, „Höegh Trapper” i „Höegh Traveller” je PCTC je osmišljen kako bi se smanjio njegov utjecaj na okoliš. Osim toga da ublaži učinak vode, brod ima značajke koje će smanjiti otpor vjetra i nemirnog mora.

„Høegh Trotter” će ploviti iz istočne Azije za Europu na svom prvom putovanju, a nakon toga planira plovidbu iz Europe natrag u istočnu Aziju preko Afrike i Oceanije, objasnio je Høegh Autoliners.

www.worldmaritimenews.com

Norveška brodarska kompanija Høegh Autoliners preuzela je 8. prosinca isporuku „Høegh Trottera”, šestog PCTC broda klase New Horizon u Xiamenu u Kini. „Høegh Trotter” je posljednji Post-Panamax brod kojeg je kineski brodograditelj Xiamen Shipbuilding isporučio tvrtki Høegh Autoliners ove godine.

S palubnim prostorom od 71,400 kvadratnih metara i nosivosti 8.500 automobila, PCTC ima veći otvor za utovar od sadašnjih brodova tvrtke Høegh Autoliners, omogućavajući utovar tereta do 6,5 metara visine i 12 metara širine.

Kršten u studenom 2016., „Høegh Trotter” ima 75.717 bruto tona te dužinu 200 metara i širinu 36,5 metara.

Zajedno sa svojim sestrinskim brodovima, „Höegh Trigger”, „Höegh Tracer”, „Höegh Target”, „Höegh Trapper” i „Höegh Traveller” je PCTC je osmišljen kako bi se smanjio njegov utjecaj na okoliš. Osim toga da ublaži učinak vode, brod ima značajke koje će smanjiti otpor vjetra i nemirnog mora.

„Høegh Trotter” će ploviti iz istočne Azije za Europu na svom prvom putovanju, a nakon toga planira plovidbu iz Europe natrag u istočnu Aziju preko Afrike i Oceanije, objasnio je Høegh Autoliners.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video