O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Postupanja pilota i kapetana tegljača dovela do sudara

Istraga o sudaru između bulkera, tegljača i tank barže, koji se dogodio krajem siječnja 2016. na rijeci Mississippi, pokazala je da su postupci pilota na brodu za prijevoz rasutog tereta i kapetana tegljača doveli do incidenta, rekao je Nacionalni odbor za sigurnost prometa (NTSB).

U večernjim satima 31. siječnja 2016., brod za rasute teret „Aris T” sudario se sa tank baržom koja je teglila brod „Pedernales” i dva objekta, koji su bili na lijevoj strani rijeke Mississippi u Norcu u Louisiani.

Tijekom sudara oštećena je i obalna struktura, još jedan tegljač i dvije tank barže te je ukupan trošak štete viši od 60 milijuna dolara. Nema onečišćenja kao posljedica nesreće, međutim, dva lučka radnika su prijavila ozljede.

Nakon istrage, NTSB je utvrdio da je vjerojatni uzrok sudara bila greška pilota na brodu „Aris T” koji je poduzeo preuranjeni manevar i kapetan tegljača „Loretta G. Cenac” koji je u kritičnom trenutku koristio mobitel.

Na temelju podataka iz uključenih strana, istražitelji su zaključili da je navigacijska oprema, upravljanje, pogon, i drugi vitalni sustavi na brodovima „Aris T”, „Elizabeth M. Robinson” i „Loretta G. Cenac” radili na zadovoljavajući način u trenutku nesreće.

www.worldmaritimenews.com

Istraga o sudaru između bulkera, tegljača i tank barže, koji se dogodio krajem siječnja 2016. na rijeci Mississippi, pokazala je da su postupci pilota na brodu za prijevoz rasutog tereta i kapetana tegljača doveli do incidenta, rekao je Nacionalni odbor za sigurnost prometa (NTSB).

U večernjim satima 31. siječnja 2016., brod za rasute teret „Aris T” sudario se sa tank baržom koja je teglila brod „Pedernales” i dva objekta, koji su bili na lijevoj strani rijeke Mississippi u Norcu u Louisiani.

Tijekom sudara oštećena je i obalna struktura, još jedan tegljač i dvije tank barže te je ukupan trošak štete viši od 60 milijuna dolara. Nema onečišćenja kao posljedica nesreće, međutim, dva lučka radnika su prijavila ozljede.

Nakon istrage, NTSB je utvrdio da je vjerojatni uzrok sudara bila greška pilota na brodu „Aris T” koji je poduzeo preuranjeni manevar i kapetan tegljača „Loretta G. Cenac” koji je u kritičnom trenutku koristio mobitel.

Na temelju podataka iz uključenih strana, istražitelji su zaključili da je navigacijska oprema, upravljanje, pogon, i drugi vitalni sustavi na brodovima „Aris T”, „Elizabeth M. Robinson” i „Loretta G. Cenac” radili na zadovoljavajući način u trenutku nesreće.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video