O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Brodogradilište Krasnoye Sormovo gradi brod za krstarenje

Rusko brodogradilište Krasnoye Sormovo, kompanije za kružna putovanja Vodohod i leasing tvrtka Goznak-Leasing potpisali su ugovor za izgradnju i isporuku broda za krstarenje u okviru projekta PV-300, priopćila je MNP Grupa.

Prema ugovoru, brod će biti izgrađen u brodogradilištu Krasnoye Sormovo, dijelu United Shipbuilding Corporation, i isporučen kupcu, tvrtki Goznak-Leasing i primatelju, tvrtki Vodohod do 1. veljače 2020. godine.

Pripreme za izvođenje građevinskih radova su u tijeku, dodaje MNP Grupa.

Brod, koji je dizajnirao Marine Engineering Bureau, bit će drugi brod u sklopu projekta koji će se graditi u ruskim brodogradilištima.

Brod nove generacije s četiri palube imat će dužinu od 141 metar i širinu 16,8 metara.

“S klasom М-Пр 3.0 (led 30) brod može raditi u morskim i obalnim područjima, kao i na jezerima Ladoga i Onega s valovima visine i do 3 metra”, izjavila je MNP Grupa.

Novi brod za krstarenja će raditi na relacijama Moskva – Astrahan i Moskva – Saint-Petersburg s prolazom jezera Ladoga i Onega, kao i na relaciji Moskva – Rostov na Donu s prolazom kroz kanal Volga-Don, dodala je tvrtka.

www.worldmaritimenews.com

Rusko brodogradilište Krasnoye Sormovo, kompanije za kružna putovanja Vodohod i leasing tvrtka Goznak-Leasing potpisali su ugovor za izgradnju i isporuku broda za krstarenje u okviru projekta PV-300, priopćila je MNP Grupa.

Prema ugovoru, brod će biti izgrađen u brodogradilištu Krasnoye Sormovo, dijelu United Shipbuilding Corporation, i isporučen kupcu, tvrtki Goznak-Leasing i primatelju, tvrtki Vodohod do 1. veljače 2020. godine.

Pripreme za izvođenje građevinskih radova su u tijeku, dodaje MNP Grupa.

Brod, koji je dizajnirao Marine Engineering Bureau, bit će drugi brod u sklopu projekta koji će se graditi u ruskim brodogradilištima.

Brod nove generacije s četiri palube imat će dužinu od 141 metar i širinu 16,8 metara.

“S klasom М-Пр 3.0 (led 30) brod može raditi u morskim i obalnim područjima, kao i na jezerima Ladoga i Onega s valovima visine i do 3 metra”, izjavila je MNP Grupa.

Novi brod za krstarenja će raditi na relacijama Moskva – Astrahan i Moskva – Saint-Petersburg s prolazom jezera Ladoga i Onega, kao i na relaciji Moskva – Rostov na Donu s prolazom kroz kanal Volga-Don, dodala je tvrtka.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video