O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Talijanski D’Amico prodao dva MR tankera

Talijanski brodar d’Amico International Shipping (DIS) otkrio je da je njezina podružnica d’Amico Tankers prodala dva MR tankera tvrtki Sea World Management sa sjedištem u Monacu za 13,5 milijuna dolara svaki.

Brodovi o kojim je riječ su MT „High Endurance” i MT „High Endeavour”, oba izgrađena u južnokorejskom brodogradilištu STX Offshore 2004. godine.

“Prodaja ova dva broda savršeno su u skladu dugoročne strategije održavanja mlade flote u vlasništvu tvrtke DIS, uz postupnu zamjenu naših najstarijih brodova novogradnjama koje smo naručili u posljednje četiri godine”, rekao je Marco Fiori glavni izvršni direktor d’Amico International Shipping.

D’Amico Tankers će zadržati komercijalno zapošljavanje plovila nakon ulaska u vremenski najam od četiri godine.

Ugovor o najmu dat će tvrtki “dobar potencijal na rastućem tržištu tankera”, rekao je Fiori, dodajući da se očekuje da će taj ugovor generirati profit od oko 2 milijuna dolara.

DIS flota trenutno se sastoji od 54 tankera s prosječnom dobi od oko 7,7 godina.

Osim toga, šest LR tankera trenutno se grade u brodogradilištu Hyundai Mipo u Južnoj Koreji, a zakazani su za isporuku između 2017. i 2018. godine, objasnio je d’Amico.

www.worldmaritimenews.com

Talijanski brodar d’Amico International Shipping (DIS) otkrio je da je njezina podružnica d’Amico Tankers prodala dva MR tankera tvrtki Sea World Management sa sjedištem u Monacu za 13,5 milijuna dolara svaki.

Brodovi o kojim je riječ su MT „High Endurance” i MT „High Endeavour”, oba izgrađena u južnokorejskom brodogradilištu STX Offshore 2004. godine.

“Prodaja ova dva broda savršeno su u skladu dugoročne strategije održavanja mlade flote u vlasništvu tvrtke DIS, uz postupnu zamjenu naših najstarijih brodova novogradnjama koje smo naručili u posljednje četiri godine”, rekao je Marco Fiori glavni izvršni direktor d’Amico International Shipping.

D’Amico Tankers će zadržati komercijalno zapošljavanje plovila nakon ulaska u vremenski najam od četiri godine.

Ugovor o najmu dat će tvrtki “dobar potencijal na rastućem tržištu tankera”, rekao je Fiori, dodajući da se očekuje da će taj ugovor generirati profit od oko 2 milijuna dolara.

DIS flota trenutno se sastoji od 54 tankera s prosječnom dobi od oko 7,7 godina.

Osim toga, šest LR tankera trenutno se grade u brodogradilištu Hyundai Mipo u Južnoj Koreji, a zakazani su za isporuku između 2017. i 2018. godine, objasnio je d’Amico.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video