O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Bulker ˝Alam Manis˝ nasukan u Indijskom oceanu

Brod za rasute terete „Alam Manis” nasukao se na Cargados Carajos Shoals na 800 nautičkih milja sjevero-sjeveroistočno od Mauricijusa. Brod je bio na putu iz zaljeva Richardsa u Indiji kad je nakon kvara motora zaglavio u pješčanom plićaku. Brod se nasukao i nije se mogao odsukati vlastitim pogonom. Lokalne vlasti obaviještene su o nesreći i poslana je pomoć posadi broda. Na mjesto nasukavanja stigao je tegljač i ronioci koji će obaviti podvodni pregled broda. Brod će biti odsukan nakon procjene podvodnog stanja i kad to dopuste vremenski uvjeti.

Tijekom nasukavanja nije bilo ozlijeđenih osoba i nije prijavljeno onečišćenje mora. Istraga o uzroku nesreće je u tijeku.

Handymax brod za rasute terete „Alam Manis” ima ukupnu dužinu od 190 metara, širinu 32,2 metra i maksimalni gaz 12,6 metara. Nosivost broda je 55.652 DWT, a bruto tonaža je 31.238 BRT. Brod je 2007. godine izgradio Mitsui Ichihara Engineering and Shipbuilding u Japanu. Vlasnik bulkera je japanski Kashima Naviera, a operator je filipinska tvrtka LEO Shipmanagement.

www.maritimeherald.com

Brod za rasute terete „Alam Manis” nasukao se na Cargados Carajos Shoals na 800 nautičkih milja sjevero-sjeveroistočno od Mauricijusa. Brod je bio na putu iz zaljeva Richardsa u Indiji kad je nakon kvara motora zaglavio u pješčanom plićaku. Brod se nasukao i nije se mogao odsukati vlastitim pogonom. Lokalne vlasti obaviještene su o nesreći i poslana je pomoć posadi broda. Na mjesto nasukavanja stigao je tegljač i ronioci koji će obaviti podvodni pregled broda. Brod će biti odsukan nakon procjene podvodnog stanja i kad to dopuste vremenski uvjeti.

Tijekom nasukavanja nije bilo ozlijeđenih osoba i nije prijavljeno onečišćenje mora. Istraga o uzroku nesreće je u tijeku.

Handymax brod za rasute terete „Alam Manis” ima ukupnu dužinu od 190 metara, širinu 32,2 metra i maksimalni gaz 12,6 metara. Nosivost broda je 55.652 DWT, a bruto tonaža je 31.238 BRT. Brod je 2007. godine izgradio Mitsui Ichihara Engineering and Shipbuilding u Japanu. Vlasnik bulkera je japanski Kashima Naviera, a operator je filipinska tvrtka LEO Shipmanagement.

www.maritimeherald.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video