O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Svečanost krštenja za drugi PCTC brod tvrtke UECC

Svečanost krštenja za brod za prijevoz automobila i kamiona na LNG pogon u vlasništvu tvrtke United European Car Carriers (UECC) održana je u utorak, 7. veljače, u luci Copenhagen Malmö.

Brod nazvan „Auto Energy” sestrinski je brod prvog PCTC-a na LNG pogon, broda „Auto ECO”, koji je kršten u luci Zeebrugge u studenom prošle godine.

Oba broda opremljena su s dual-fuel (ME-GI engine) glavnim i pomoćnim motorima.

„Auto Energy” je isporučen kompaniji United European Car Carriers, zajedničkoj tvrtki japanskog Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) i Wallenius Lines, u brodogradilištu Nantong COSCO KHI Ship Engineering (NACKS) u Kini u studenom prošle godine.

Brod ima kapacitet za prijevoz gotovo 4000 vozila, uključujući i 6000 četvornih metara visokog i teškog tereta na 10 paluba s maksimalnom težinom tereta od 160 MT.

Prema UECC-u, „Auto Energy” će moći obaviti 14-dnevno povratno putovanje uz pomoć isključivo LNG gorivo.

„Auto Energy” je također je dizajniran kako bi se zadovoljile specifikacije finsko-švedske Ice klase 1A, omogućavajući cjelogodišnje trgovanje u Baltičkom području, gdje je led čest u zimskim mjesecima, a i da je u skladu s regulacijom sumpora.

www.worldmaritimenews.com

Svečanost krštenja za brod za prijevoz automobila i kamiona na LNG pogon u vlasništvu tvrtke United European Car Carriers (UECC) održana je u utorak, 7. veljače, u luci Copenhagen Malmö.

Brod nazvan „Auto Energy” sestrinski je brod prvog PCTC-a na LNG pogon, broda „Auto ECO”, koji je kršten u luci Zeebrugge u studenom prošle godine.

Oba broda opremljena su s dual-fuel (ME-GI engine) glavnim i pomoćnim motorima.

„Auto Energy” je isporučen kompaniji United European Car Carriers, zajedničkoj tvrtki japanskog Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) i Wallenius Lines, u brodogradilištu Nantong COSCO KHI Ship Engineering (NACKS) u Kini u studenom prošle godine.

Brod ima kapacitet za prijevoz gotovo 4000 vozila, uključujući i 6000 četvornih metara visokog i teškog tereta na 10 paluba s maksimalnom težinom tereta od 160 MT.

Prema UECC-u, „Auto Energy” će moći obaviti 14-dnevno povratno putovanje uz pomoć isključivo LNG gorivo.

„Auto Energy” je također je dizajniran kako bi se zadovoljile specifikacije finsko-švedske Ice klase 1A, omogućavajući cjelogodišnje trgovanje u Baltičkom području, gdje je led čest u zimskim mjesecima, a i da je u skladu s regulacijom sumpora.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video