O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kemijski tanker prekršio MARPOL Aneks V?

Tanker za prijevoz kemikalija „Amber 1″ kažnjen je zbog kršenja MARPOL Aneksa V i osumnjičen za odlaganje otpada hrane u more. Pomorska policija u Kielu ukrcala se na brod radi redovite provjere i pronašla da je posada pohranjivala otpad na brodu, izvan područja namijenjenih za prikupljanje otpada te da nije bio sortiran. Isto tako nije bilo obavijesti o odlaganju otpada u Sjevernom moru. Policija je pronašla nekoliko nedostataka i povreda MARPOL Aneksa V. Prvi časnik palube je kažnjen i Federal Maritime and Hydrography Agency je izdala jamstvo sigurnosti za oslobađanje broda. Nakon što je završena provjera brod je pušten da nastavi putovanje.

Lokalne vlasti i policija Kiela pokrenuli su istragu o ovom slučaju. Brod je nastavio putovanje prema Nynäshamnu s 5 sati zakašnjenja. Nije jasno da li je došlo do odlaganja otpada u moru, ali prema lokalnim vlastima postojali su dokazi i informacije o tome, što je razlog za rutinsku provjeru.

Kemijski tanker „Amber 1″ ima ukupnu dužinu od 100 metara, širinu 15 metara i maksimalni gaz od 5,5 metara. Nosivost broda je 4.999 DWT, a bruto tonaža je 3159 BRT. Brod je izgrađen 1997. godine u brodogradilištu Samho u Tongyoungu u Južnoj Koreji. Tanker „Amber 1″ je u vlasništvu i njime upravlja danska kompanija Transmarine Tankers.

www.maritimeherald.com

Tanker za prijevoz kemikalija „Amber 1″ kažnjen je zbog kršenja MARPOL Aneksa V i osumnjičen za odlaganje otpada hrane u more. Pomorska policija u Kielu ukrcala se na brod radi redovite provjere i pronašla da je posada pohranjivala otpad na brodu, izvan područja namijenjenih za prikupljanje otpada te da nije bio sortiran. Isto tako nije bilo obavijesti o odlaganju otpada u Sjevernom moru. Policija je pronašla nekoliko nedostataka i povreda MARPOL Aneksa V. Prvi časnik palube je kažnjen i Federal Maritime and Hydrography Agency je izdala jamstvo sigurnosti za oslobađanje broda. Nakon što je završena provjera brod je pušten da nastavi putovanje.

Lokalne vlasti i policija Kiela pokrenuli su istragu o ovom slučaju. Brod je nastavio putovanje prema Nynäshamnu s 5 sati zakašnjenja. Nije jasno da li je došlo do odlaganja otpada u moru, ali prema lokalnim vlastima postojali su dokazi i informacije o tome, što je razlog za rutinsku provjeru.

Kemijski tanker „Amber 1″ ima ukupnu dužinu od 100 metara, širinu 15 metara i maksimalni gaz od 5,5 metara. Nosivost broda je 4.999 DWT, a bruto tonaža je 3159 BRT. Brod je izgrađen 1997. godine u brodogradilištu Samho u Tongyoungu u Južnoj Koreji. Tanker „Amber 1″ je u vlasništvu i njime upravlja danska kompanija Transmarine Tankers.

www.maritimeherald.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video