O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

HMM i lokalni prijevoznici potpisali sporazum o formiranju konzorcija

Južnokorejski kontejnerski prijevoznik Hyundai Merchant Marine (HMM) finalizirao je sporazum o formiranju konzorcija sa svojim sunarodnjacima tvrtkama Heung-A Shipping i Sinokor Merchant Marine, navodi novinska agencija Yonhap.

Dana 3. siječnja stranke su sklopile Memorandum o razumijevanju (MOU) kako bi udružili snage u HMM + K2 konzorciju, čiji je početak rada zakazan za 1. ožujka.

HMM je ranije obavijestio da je novi konzorcij s dva korejska prijevoznika za Trgovinu Intra-Azije pokriti Japan, Kinu i jugoistočnu i jugozapadnu Aziju.

Stranke su se odlučile za ovakav potez u nastojanju da “steknu konkurentnost protiv mega brodara”, a također su se složili da zajednički razvijaju nove brodske linije za druge zemlje počevši od svibnja.

Konzorcij, koji uključuje razmjenu brodova, razmjenu i kupnju slotova, planira razviti suradnju koja bi uključivala zajedničko ulaganje u lučku infrastrukturu i dijelila kontejnersku opremu na srednjoročnoj i dugoročnoj bazi.

Dogovor će biti na snazi dvije godine, nakon čega će se automatski obnavljati svake dvije godine.

www.worldmaritimenews.com

Južnokorejski kontejnerski prijevoznik Hyundai Merchant Marine (HMM) finalizirao je sporazum o formiranju konzorcija sa svojim sunarodnjacima tvrtkama Heung-A Shipping i Sinokor Merchant Marine, navodi novinska agencija Yonhap.

Dana 3. siječnja stranke su sklopile Memorandum o razumijevanju (MOU) kako bi udružili snage u HMM + K2 konzorciju, čiji je početak rada zakazan za 1. ožujka.

HMM je ranije obavijestio da je novi konzorcij s dva korejska prijevoznika za Trgovinu Intra-Azije pokriti Japan, Kinu i jugoistočnu i jugozapadnu Aziju.

Stranke su se odlučile za ovakav potez u nastojanju da “steknu konkurentnost protiv mega brodara”, a također su se složili da zajednički razvijaju nove brodske linije za druge zemlje počevši od svibnja.

Konzorcij, koji uključuje razmjenu brodova, razmjenu i kupnju slotova, planira razviti suradnju koja bi uključivala zajedničko ulaganje u lučku infrastrukturu i dijelila kontejnersku opremu na srednjoročnoj i dugoročnoj bazi.

Dogovor će biti na snazi dvije godine, nakon čega će se automatski obnavljati svake dvije godine.

www.worldmaritimenews.com

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video