O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

LNG tanker prošao Arktički prolaz bez pratnje ledolomca

Tanker koji prevozi ukapljeni prirodni plin prošao je iz Europe u Aziju preko Arktika bez pratnje, pomorskim kursom koji je postao moguć zbog globalnog zatopljenja, izjavila je u četvrtak energetska tvrtka Total.

To je “prvi komercijalni brod koji putuje sam po ruti Sjevernog mora kojom se do Azije može doći u 15 dana preko Beringovog tjesnaca”, izjavila je francuska tvrtka.

To je upola skraćeno vrijeme koje je potrebno za putovanje u Aziju preko Sueskog kanala, navodi Total.

Brod „Christophe de Margerie“, dugačak 300 metara, porinut je u lipnju i prvi je LNG tanker klase leda koji može putovati sjevernom rutom bez pratnje ledolomaca od srpnja do studenog.

Brod je napustio Snovhit u Norveškoj 27. srpnja nakon što je preuzeo LNG i putuje u luku Boryeong u Južnoj Koreji.

Prvi je od petnaest brodova koje je Total i njegovi partneri naručili za transport plina s poluotoka Yamal duž ruske obale Arktike.

Globalno zatopljenje učinilo je posljednjih godina sjeverni prolaz duž Europe i Aziji plovnim tijekom dužeg razdoblja, iako su trgovački brodovi do sada imali potrebu za pratnjom ledolomaca.

Tanker koji prevozi ukapljeni prirodni plin prošao je iz Europe u Aziju preko Arktika bez pratnje, pomorskim kursom koji je postao moguć zbog globalnog zatopljenja, izjavila je u četvrtak energetska tvrtka Total.

To je “prvi komercijalni brod koji putuje sam po ruti Sjevernog mora kojom se do Azije može doći u 15 dana preko Beringovog tjesnaca”, izjavila je francuska tvrtka.

To je upola skraćeno vrijeme koje je potrebno za putovanje u Aziju preko Sueskog kanala, navodi Total.

Brod „Christophe de Margerie“, dugačak 300 metara, porinut je u lipnju i prvi je LNG tanker klase leda koji može putovati sjevernom rutom bez pratnje ledolomaca od srpnja do studenog.

Brod je napustio Snovhit u Norveškoj 27. srpnja nakon što je preuzeo LNG i putuje u luku Boryeong u Južnoj Koreji.

Prvi je od petnaest brodova koje je Total i njegovi partneri naručili za transport plina s poluotoka Yamal duž ruske obale Arktike.

Globalno zatopljenje učinilo je posljednjih godina sjeverni prolaz duž Europe i Aziji plovnim tijekom dužeg razdoblja, iako su trgovački brodovi do sada imali potrebu za pratnjom ledolomaca.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video