O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Scandlines prevezao tri milijuna putnika tijekom ljeta

Dansko-njemačka brodarska tvrtka Scandlines otkrila je da su njezini trajekti prevezli gotovo milijun vozila i više od tri milijuna putnika tijekom ljetnih mjeseci.

Objasnili su kako je to rezultat redovne trajektne linije te sve većeg rasta broja transportiranih vozila.

“Nije bilo niti jednog otkazivanja na naše dvije trajektne rute zbog tehničkih problema. Bilo je samo vrlo malo kašnjenja zbog više sile, a i većina kašnjenja je bilo kraće od pet minuta”, rekli su iz Scandlinesa.

U usporedbi s prošlogodišnjom sezonom, Scandlines je ovog ljeta ostvario više prijelaza na obje rute. Na ruti Puttgarden-Rødby, Scandlines je tijekom ljetnih mjeseci imao više od 9.000 odlazaka. S više od 34.000 prijelaza godišnje, preko četiri odlaska na sat i neprekidnom trajektnom službom 24 sata na dan 365 dana svake godine, za takozvani „Beeline“ se kaže da je najbrži i najsigurniji prometni put od europskog kontinenta do Skandinavije.

Tijekom ljeta, dva nova hibridna trajekta, „M/V Berlin“ i „M/V Copenhagen“, doprinijeli su smanjenju emisije štetnih plinova u Baltičkom moru, izjavljuju iz tvrtke.

Novi trajekti, koji su ujedno i najveći hibridni trajekti na svijetu, pušteni su u funkciju na ruti Rostock-Gedser 2016. godine. Zbog svog hibridnog pogonskog sustava, potrošnja goriva može se smanjiti za 2/3 po vožnji po automobilu, u usporedbi s konvencionalnim trajektima. Nudeći prostor za 1.300 putnika, 460 automobila ili 96 kamiona, dva trajekta plove po svojoj ruti više od 20 puta dnevno.

Gledajući unatrag tri dobra ljetna mjeseca, iz Scandlinesa su rekli da imaju “optimističan pogled na budućnost”.

Dansko-njemačka brodarska tvrtka Scandlines otkrila je da su njezini trajekti prevezli gotovo milijun vozila i više od tri milijuna putnika tijekom ljetnih mjeseci.

Objasnili su kako je to rezultat redovne trajektne linije te sve većeg rasta broja transportiranih vozila.

“Nije bilo niti jednog otkazivanja na naše dvije trajektne rute zbog tehničkih problema. Bilo je samo vrlo malo kašnjenja zbog više sile, a i većina kašnjenja je bilo kraće od pet minuta”, rekli su iz Scandlinesa.

U usporedbi s prošlogodišnjom sezonom, Scandlines je ovog ljeta ostvario više prijelaza na obje rute. Na ruti Puttgarden-Rødby, Scandlines je tijekom ljetnih mjeseci imao više od 9.000 odlazaka. S više od 34.000 prijelaza godišnje, preko četiri odlaska na sat i neprekidnom trajektnom službom 24 sata na dan 365 dana svake godine, za takozvani „Beeline“ se kaže da je najbrži i najsigurniji prometni put od europskog kontinenta do Skandinavije.

Tijekom ljeta, dva nova hibridna trajekta, „M/V Berlin“ i „M/V Copenhagen“, doprinijeli su smanjenju emisije štetnih plinova u Baltičkom moru, izjavljuju iz tvrtke.

Novi trajekti, koji su ujedno i najveći hibridni trajekti na svijetu, pušteni su u funkciju na ruti Rostock-Gedser 2016. godine. Zbog svog hibridnog pogonskog sustava, potrošnja goriva može se smanjiti za 2/3 po vožnji po automobilu, u usporedbi s konvencionalnim trajektima. Nudeći prostor za 1.300 putnika, 460 automobila ili 96 kamiona, dva trajekta plove po svojoj ruti više od 20 puta dnevno.

Gledajući unatrag tri dobra ljetna mjeseca, iz Scandlinesa su rekli da imaju “optimističan pogled na budućnost”.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video