O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Viking Cruises planira novi kruzer pogonjen na tekući vodik

Vlasnik brodova za krstarenje Viking Cruises predstavio je planove za kruzer koji će biti pogonjen na tekući vodik, a sve u nastojanju da osmisli prvi brod za krstarenje s tehnologijom bez emisije.

Serge Fossati, voditelj projekta u brodarskoj tvrtki, predstavio je planove na Konferenciji o sigurnosti na moru Norveške pomorske uprave u Haugesundu.

Brod bi imao duljinu od oko 230 metara i mogao bi primiti više od 900 putnika i 500 članova posade.

Viking Cruises predviđa izgradnju broda na temelju istog dizajna kao što su i njihovi brodovi za krstarenje, poput nedavno isporučenog „Viking Sun“. Osim toga, brodarska tvrtka je obavijestila da će hidrogenski brod, ako bude realiziran, biti registriran u Norveškom registru brodova (NIS) ta da je već u dijalogu s Norveškom pomorskom upravom.

Do sada, tekući vodik nije korišten kao brodsko gorivo. Jedan od tehničkih izazova je održavanje goriva na minus 253 stupnja kako bi se spriječilo isparavanje. Gorivne ćelije će pretvoriti vodik u električnu energiju za propulziju i električnu energiju na brodu.

Trenutno, tekući vodik u Europi nije proizveden u velikoj mjeri, ali Viking Cruises je u dijalogu sa Statoilom kako bi pronašao rješenje. Također je rečeno da brodarska tvrtka želi koristiti norveške dobavljače za projekt, što je više moguće. Nekoliko natječaja za isporuku goriva brodu za krstarenje također su dio projekta, navodi se u priopćenju Norveške pomorske uprave.

Vlasnik brodova za krstarenje Viking Cruises predstavio je planove za kruzer koji će biti pogonjen na tekući vodik, a sve u nastojanju da osmisli prvi brod za krstarenje s tehnologijom bez emisije.

Serge Fossati, voditelj projekta u brodarskoj tvrtki, predstavio je planove na Konferenciji o sigurnosti na moru Norveške pomorske uprave u Haugesundu.

Brod bi imao duljinu od oko 230 metara i mogao bi primiti više od 900 putnika i 500 članova posade.

Viking Cruises predviđa izgradnju broda na temelju istog dizajna kao što su i njihovi brodovi za krstarenje, poput nedavno isporučenog „Viking Sun“. Osim toga, brodarska tvrtka je obavijestila da će hidrogenski brod, ako bude realiziran, biti registriran u Norveškom registru brodova (NIS) ta da je već u dijalogu s Norveškom pomorskom upravom.

Do sada, tekući vodik nije korišten kao brodsko gorivo. Jedan od tehničkih izazova je održavanje goriva na minus 253 stupnja kako bi se spriječilo isparavanje. Gorivne ćelije će pretvoriti vodik u električnu energiju za propulziju i električnu energiju na brodu.

Trenutno, tekući vodik u Europi nije proizveden u velikoj mjeri, ali Viking Cruises je u dijalogu sa Statoilom kako bi pronašao rješenje. Također je rečeno da brodarska tvrtka želi koristiti norveške dobavljače za projekt, što je više moguće. Nekoliko natječaja za isporuku goriva brodu za krstarenje također su dio projekta, navodi se u priopćenju Norveške pomorske uprave.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video