O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kontejnerski brod tvrtke CMA CGM nasukan zbog nepravilnog plana pilotaže

Kontejnerski brod „CMA CGM Vasco de Gama“ od 18.000 TEU nasukao se u kolovozu 2016. jer je bio predaleko na sjeveru od željene rute kada je počeo skretati u kanal Thorn u blizini luke Southampton.

Brod od 399 metara nasukao se na zapadnoj strani kanala u ranim jutarnjim satima 22. kolovoza s dvama pilotima iz Southamptona.

Položaj broda u vrijeme ulaska u kanal Thorn smanjio je područje raspoloživo za manevar, uzimajući u obzir uvjete okoline, i „CMA CGM Vasco de Gama“ nije mogao podnijeti brzinu skretanja potrebnu za ostanak u iskopanom kanalu, pokazalo je izvješće britanskog MAIB-a (Marine Accident Investigation Branch).

Izvršenje skretanja oko Bramble Banka i kanala Thorn nije bilo u skladu s propisima luke za velike ulazne brodove.

Tim na mostu „CMA CGM Vasca de Game“, pilot i Vessel Trafic Services, nije mogao korisno pratiti aktivnosti glavnog pilota ili kretanje broda kroz područje mjera opreza jer “nije bio izrađen detaljan pilot-plan; nije bio objašnjen planirani manevar glavnog pilota oko Bramble Banka; uloge i odgovornosti timova na mostu bile su nejasne, a elektroničke navigacijske pomoći na brodu nisu u potpunosti iskorištene. “

Istraživanje je pokazalo da su tim na mostu i lučki peljar imali iskustva, znanje i sredstva za učinkovito planiranje i izvršavanje pilotiranja. Međutim, standardi plovidbe prikazani tijekom pilotiranja nisu ispunjeni standardima koje očekuju CMA Ships i Associated British Ports.

“Očigledno je da je stupanj prekomjernog samopouzdanja zapovjednika i lučkih peljara pridonijelo incidentu”, kazao je MAIB.

CMA Ships i Associated British Ports poduzeli su radnje kako bi se riješili neki od problema identificiranih u ovom izvještaju i poboljšali sigurnost plovidbe.

MAIB je dodao da su preporuke CMA Shipsa i Associated British Ports usmjerene na smanjenje vjerojatnosti budućih nasukavanja i poboljšanje razine navigacije, upravljanjem resursima na mostu i korištenjem elektroničkih navigacijskih pomagala.

Kontejnerski brod „CMA CGM Vasco de Gama“ od 18.000 TEU nasukao se u kolovozu 2016. jer je bio predaleko na sjeveru od željene rute kada je počeo skretati u kanal Thorn u blizini luke Southampton.

Brod od 399 metara nasukao se na zapadnoj strani kanala u ranim jutarnjim satima 22. kolovoza s dvama pilotima iz Southamptona.

Položaj broda u vrijeme ulaska u kanal Thorn smanjio je područje raspoloživo za manevar, uzimajući u obzir uvjete okoline, i „CMA CGM Vasco de Gama“ nije mogao podnijeti brzinu skretanja potrebnu za ostanak u iskopanom kanalu, pokazalo je izvješće britanskog MAIB-a (Marine Accident Investigation Branch).

Izvršenje skretanja oko Bramble Banka i kanala Thorn nije bilo u skladu s propisima luke za velike ulazne brodove.

Tim na mostu „CMA CGM Vasca de Game“, pilot i Vessel Trafic Services, nije mogao korisno pratiti aktivnosti glavnog pilota ili kretanje broda kroz područje mjera opreza jer “nije bio izrađen detaljan pilot-plan; nije bio objašnjen planirani manevar glavnog pilota oko Bramble Banka; uloge i odgovornosti timova na mostu bile su nejasne, a elektroničke navigacijske pomoći na brodu nisu u potpunosti iskorištene. “

Istraživanje je pokazalo da su tim na mostu i lučki peljar imali iskustva, znanje i sredstva za učinkovito planiranje i izvršavanje pilotiranja. Međutim, standardi plovidbe prikazani tijekom pilotiranja nisu ispunjeni standardima koje očekuju CMA Ships i Associated British Ports.

“Očigledno je da je stupanj prekomjernog samopouzdanja zapovjednika i lučkih peljara pridonijelo incidentu”, kazao je MAIB.

CMA Ships i Associated British Ports poduzeli su radnje kako bi se riješili neki od problema identificiranih u ovom izvještaju i poboljšali sigurnost plovidbe.

MAIB je dodao da su preporuke CMA Shipsa i Associated British Ports usmjerene na smanjenje vjerojatnosti budućih nasukavanja i poboljšanje razine navigacije, upravljanjem resursima na mostu i korištenjem elektroničkih navigacijskih pomagala.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video