O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Korea Lines naručila dva broda za rasute terete

Korea Lines Corporation, dio Samra Midas grupe, najavila je ulaganje u dva broda za rasute terete, nosivosti 325.000 dwt.

Za dva bulkera tvrtka će platiti 184,8 milijardi KRW (164 milijuna dolara).

Prema Yonhapu, Hyundai Heavy Industries je angažiran za izgradnju dvaju brodova, čija je isporuka predviđena u 2020. godini.

Korea Lines je izjavila kako je investicija potaknuta 25-godišnjim ugovorom o transportu s neimenovanom strankom.

Tvrtka je povezana s prijašnjim ugovorom o vremenskom najmu s brazilskom tvrtkom Vale, za koju je rečeno da zapošljava 30 Valemax novogradnji od sedam različitih brodarskih tvrtki.

Kompanije o kojima je riječ su kineska zajednička tvrtka ICBC Leasinga i China Merchants, zatim Pan Ocean, H Line Shipping, SK Shipping i Polaris Shipping.

Južnokorejski Polaris Shipping već je naručio petnaest brodova za suhe rasute terete, nosivosti 325.000 dwt, od Hyundai Heavy Industries kako bi podržala posao, a za nove brodove će platiti 1,2 milijarde dolara.

Korea Lines Corporation, dio Samra Midas grupe, najavila je ulaganje u dva broda za rasute terete, nosivosti 325.000 dwt.

Za dva bulkera tvrtka će platiti 184,8 milijardi KRW (164 milijuna dolara).

Prema Yonhapu, Hyundai Heavy Industries je angažiran za izgradnju dvaju brodova, čija je isporuka predviđena u 2020. godini.

Korea Lines je izjavila kako je investicija potaknuta 25-godišnjim ugovorom o transportu s neimenovanom strankom.

Tvrtka je povezana s prijašnjim ugovorom o vremenskom najmu s brazilskom tvrtkom Vale, za koju je rečeno da zapošljava 30 Valemax novogradnji od sedam različitih brodarskih tvrtki.

Kompanije o kojima je riječ su kineska zajednička tvrtka ICBC Leasinga i China Merchants, zatim Pan Ocean, H Line Shipping, SK Shipping i Polaris Shipping.

Južnokorejski Polaris Shipping već je naručio petnaest brodova za suhe rasute terete, nosivosti 325.000 dwt, od Hyundai Heavy Industries kako bi podržala posao, a za nove brodove će platiti 1,2 milijarde dolara.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video