O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Grubi vremenski uvjeti uzrokuju daljnje štete na brodu „Kea Trader“

Kontejnerski brod „Kea Trader“, koji je još uvijek zaglavljen na području Durand Reefa kod Nove Kaledonije, pod stalnim je utjecajem zahtjevnog mora, čak i kada su vremenske prilike dobre, rekao je vlasnik broda Lomar Shipping.

Glasnogovornik tvrtke dodao je da grubo more uzrokuje daljnje štete i nemogućnost operacija spašavanja na licu mjesta.

Rijetki idealni vremenski uvjeti i visoka plima dopustili su spasilačkim timovima početkom listopada pokušaj ubrzane operacije odsukavanja. No to nije uspjelo i brod je samo zaokrenut za 60 stupnjeva, dok je kormilo ostalo u istom položaju.

Četiri petine trupa nalegle su na greben, gdje se brod nasukao 12. srpnja, prije gotovo četiri mjeseca.

“Naš spasilački tim koristi sve povoljne vremenske prilike kako bi iskrcao kontejnere i poboljšao uzgon, ali to je i dalje dug, spor i mukotrpan proces”, rekao je glasnogovornik.

U tijeku je operacija uklanjanja preostalih kontejnera s donje palube, 153 jedinica od ukupno 756 koliko ih je na bilo na brodu. Ostali kontejneri u protekla tri tjedna prebačeni su na barže, no loše vremenske prilike i dalje ometaju ovu aktivnost. Nakon što svi budu istovareni, mnogi od ovih kontejnera zahtijevat će specijalni tretman na kopnu.

Tijekom narednih tjedana, tvrtka za spašavanje Ardent će nastaviti s uklanjanjem preostalih kontejnera i napredovati u sadašnjem planu odsukavanja.

„Kea Trader“ od 2.194 TEU je isporučen u siječnju 2017. iz brodogradilištu Guangzhou Wenchong u Kini. U vrijeme kad se nasukao brod je bio na putu iz Papeete u Francuskoj Polineziji u Noumee u Novoj Kaledoniji.

Kontejnerski brod „Kea Trader“, koji je još uvijek zaglavljen na području Durand Reefa kod Nove Kaledonije, pod stalnim je utjecajem zahtjevnog mora, čak i kada su vremenske prilike dobre, rekao je vlasnik broda Lomar Shipping.

Glasnogovornik tvrtke dodao je da grubo more uzrokuje daljnje štete i nemogućnost operacija spašavanja na licu mjesta.

Rijetki idealni vremenski uvjeti i visoka plima dopustili su spasilačkim timovima početkom listopada pokušaj ubrzane operacije odsukavanja. No to nije uspjelo i brod je samo zaokrenut za 60 stupnjeva, dok je kormilo ostalo u istom položaju.

Četiri petine trupa nalegle su na greben, gdje se brod nasukao 12. srpnja, prije gotovo četiri mjeseca.

“Naš spasilački tim koristi sve povoljne vremenske prilike kako bi iskrcao kontejnere i poboljšao uzgon, ali to je i dalje dug, spor i mukotrpan proces”, rekao je glasnogovornik.

U tijeku je operacija uklanjanja preostalih kontejnera s donje palube, 153 jedinica od ukupno 756 koliko ih je na bilo na brodu. Ostali kontejneri u protekla tri tjedna prebačeni su na barže, no loše vremenske prilike i dalje ometaju ovu aktivnost. Nakon što svi budu istovareni, mnogi od ovih kontejnera zahtijevat će specijalni tretman na kopnu.

Tijekom narednih tjedana, tvrtka za spašavanje Ardent će nastaviti s uklanjanjem preostalih kontejnera i napredovati u sadašnjem planu odsukavanja.

„Kea Trader“ od 2.194 TEU je isporučen u siječnju 2017. iz brodogradilištu Guangzhou Wenchong u Kini. U vrijeme kad se nasukao brod je bio na putu iz Papeete u Francuskoj Polineziji u Noumee u Novoj Kaledoniji.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video