O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Brodosplitova plovna dizalica ‘Marjanka’ doprema elemente za Čiovski most

Radovi na Čiokovskom mostu se odvijaju punom parom, a iako se spominjao rok završetka početkom srpnja, prema posljednjim izjavama medijima, trogirski gradonačelnik Ante Bilić ne vjeruje da će se dugo očekivanim mostom prolaziti prije sredine kolovoza.

Nekoliko puta se micao rok dovršetka zbog problema izvođača,  podsjetimo da je prvotno planiran konac 2016. godine.

Iz Brodosplita stiže vijest da je plovnom dizalicom ‘Marjankom’ obavljena isporuka i transport prvog čeličnog rasponskog segmenta mosta na gradilište. Prema ugovoru s tvrtkom Strabag AG i investitorom Hrvatskim cestama u splitskom se brodogradilištu od početka ove godine radi na ukrupnjivanju djelomično izrađenih segmenata koje je Brodosplit preuzeo od prethodnih izvođača. Prema ugovoru segmente je trebalo izraditi i antikorozivno zaštititi, montirati te tako povezati dvije obale.

Čelična konstrukcija mosta sastoji se od ukupno 14 rasponskih sklopova od kojih je najzahtjevniji središnji dio na kojemu će biti ugrađeni hidraulički mehanizmi za podizanje središnjeg dijela mosta. Na potpornim stupovima oni se montiraju i zavarivanjem spajaju u jednu cjelinu.

Današnjim ukrcajem obavljen je transport prvog rasponskog sklopa iz Brodosplita, iako su radnici Brodosplita već montirali četiri mega segmenta na gradilištu, a do sredine svibnja prema planu biti isporučene i montirani svi segmenti budućeg čiovskog mosta.

Brodosplitova plovna dizalica ‘Marjanka’ zbog svojih je kapacitivnih sposobnosti već obavila niz zahtjevnih operativnih zahvata poput porinuća brodova, obalnih radova, izgradnje marina, postavljanja blokova u more. Redovito održavana, premda izgrađena davne 1964. godine, može podići teret od sto tona, a na krmenu platformu primiti teret i do 250 tona.

Radovi na Čiokovskom mostu se odvijaju punom parom, a iako se spominjao rok završetka početkom srpnja, prema posljednjim izjavama medijima, trogirski gradonačelnik Ante Bilić ne vjeruje da će se dugo očekivanim mostom prolaziti prije sredine kolovoza.

Nekoliko puta se micao rok dovršetka zbog problema izvođača,  podsjetimo da je prvotno planiran konac 2016. godine.

Iz Brodosplita stiže vijest da je plovnom dizalicom ‘Marjankom’ obavljena isporuka i transport prvog čeličnog rasponskog segmenta mosta na gradilište. Prema ugovoru s tvrtkom Strabag AG i investitorom Hrvatskim cestama u splitskom se brodogradilištu od početka ove godine radi na ukrupnjivanju djelomično izrađenih segmenata koje je Brodosplit preuzeo od prethodnih izvođača. Prema ugovoru segmente je trebalo izraditi i antikorozivno zaštititi, montirati te tako povezati dvije obale.

Čelična konstrukcija mosta sastoji se od ukupno 14 rasponskih sklopova od kojih je najzahtjevniji središnji dio na kojemu će biti ugrađeni hidraulički mehanizmi za podizanje središnjeg dijela mosta. Na potpornim stupovima oni se montiraju i zavarivanjem spajaju u jednu cjelinu.

Današnjim ukrcajem obavljen je transport prvog rasponskog sklopa iz Brodosplita, iako su radnici Brodosplita već montirali četiri mega segmenta na gradilištu, a do sredine svibnja prema planu biti isporučene i montirani svi segmenti budućeg čiovskog mosta.

Brodosplitova plovna dizalica ‘Marjanka’ zbog svojih je kapacitivnih sposobnosti već obavila niz zahtjevnih operativnih zahvata poput porinuća brodova, obalnih radova, izgradnje marina, postavljanja blokova u more. Redovito održavana, premda izgrađena davne 1964. godine, može podići teret od sto tona, a na krmenu platformu primiti teret i do 250 tona.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video