O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Tanka je granica između izvora zarade i izvora zaraze

Naše čisto more, znamo se tako pohvaliti, zbog kojeg nam turisti najčešće dolaze i za koje s pravom govorimo da nam je glavni izvor zarade, moglo bi postati glavni izvor – zaraze. Počelo je s prošlotjednom fotografijom čitatelja na kojoj kruzer na odlasku iz gruške luke za sobom ostavlja zapjenjeni trag s uočljivim otpadom. Zagušuju nam grad, ostavljaju smeće i fekalije… mirisalo je da bi priča mogla krenuti u tom pravcu. No, bolje upućeniji u ove morske (ne)prilike mahom su odgovarali kako u ovom slučaju kruzer nije ispustio otpad već je jačina mora uzburkala morsko dno i iznijela sadržaj na površinu.

– Mi u luci obavljamo uslugu zbrinjavanja otpada, ispražnjavanja sivih i crnih tankova koje svi kruzeri koriste. S obzirom na plitkost terena i jačinu kruzera, normalno je da se dio mulja sa dna podigne i more dobije smeđu boju pa se može promisliti da se nešto ispušta, ali nema mjesta za zabrinutost – uvjerava predsjednik Uprave Luke Dubrovnik Željko Raguž.

Viši znanstveni suradnik Instituta za more i priobalje dr.sc. Vladimir Onofri također tvrdi da je tu riječ o morskom dnu uzburkanom jakim motorima.

– Kruzeri su mila majka prema domaćim malim brodicama. Oni su nova tehnologija i paze, ispuštaju fekalije 12 milja od obale. A ovi mali, što oni rade – pita se Onofri.

Naše čisto more, znamo se tako pohvaliti, zbog kojeg nam turisti najčešće dolaze i za koje s pravom govorimo da nam je glavni izvor zarade, moglo bi postati glavni izvor – zaraze. Počelo je s prošlotjednom fotografijom čitatelja na kojoj kruzer na odlasku iz gruške luke za sobom ostavlja zapjenjeni trag s uočljivim otpadom. Zagušuju nam grad, ostavljaju smeće i fekalije… mirisalo je da bi priča mogla krenuti u tom pravcu. No, bolje upućeniji u ove morske (ne)prilike mahom su odgovarali kako u ovom slučaju kruzer nije ispustio otpad već je jačina mora uzburkala morsko dno i iznijela sadržaj na površinu.

– Mi u luci obavljamo uslugu zbrinjavanja otpada, ispražnjavanja sivih i crnih tankova koje svi kruzeri koriste. S obzirom na plitkost terena i jačinu kruzera, normalno je da se dio mulja sa dna podigne i more dobije smeđu boju pa se može promisliti da se nešto ispušta, ali nema mjesta za zabrinutost – uvjerava predsjednik Uprave Luke Dubrovnik Željko Raguž.

Viši znanstveni suradnik Instituta za more i priobalje dr.sc. Vladimir Onofri također tvrdi da je tu riječ o morskom dnu uzburkanom jakim motorima.

– Kruzeri su mila majka prema domaćim malim brodicama. Oni su nova tehnologija i paze, ispuštaju fekalije 12 milja od obale. A ovi mali, što oni rade – pita se Onofri.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video