O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Uljanik raskinuo ugovor o gradnji broda za prijevoz stoke za Wellard Ships

Wellard Ships, singapurska podružnica australske brodarske tvrtke Wellard, primila je obavijest o raskidu ugovora o novogradnji od hrvatskog brodograditelja Uljanik.

Brod o kojem je riječ je MV „Kelpie“, brod za prijevoz stoke s površinom od oko 12.500 m2, prvobitno je ugovoren s Uljanikom u ožujku 2015.

Ranije ove godine, Wellard je u svom financijskom izvješću objavio da je započeo pregovore o tome da li će brod biti izgrađen ili ne, budući da je moguće da tvrtka neće biti u stanju ispoštovati obveze iz ugovora.

“Wellard će odmah procijeniti svoj odgovor Uljaniku kako bi zaštitio svoja prava temeljem ugovora”, navodi brodarska tvrtka u priopćenju.

U Godišnjem izvještaju za 2018. Wellard je izabrao da u potpunosti umanji vrijednost od 13,8 milijuna australskih dolara (9,8 milijuna USD) koju je imao u svojoj bilanci 30. lipnja 2018. godine, što odražava predujam za ugovor s Uljanikom.

U odvojenom priopćenju, Uljanik je kazao kako je ugovor raskinut zbog “nemogućnosti” Wellard Shipsa da ispuni svoje ugovorne obveze”. Kako je objašnjeno, ovim potezom Uljanik želi “zaštititi svoja ugovorna prava i interese”.

Prema Uljaniku, sve brodograđevne djelatnosti povezane s gore spomenutim brodom ranije su prekinute, na zahtjev vlasnika broda. Fizička proizvodnja još nije započela, dodao je Uljanik.

Uz nedavni otkaz ugovora, Uljanik je nedavno raskinuo ugovore o brodogradnji s tvrtkama Algoma Central Corporation i Siem Carriers.

Brodogradilište Uljanik, na rubu bankrota, traži mnogo potrebna sredstva koja će pomoći tvrtki da ostane na površini. Tvrtka je bila prisiljena na restrukturiranje uslijed pada globalne brodograđevne industrije, zajedno s rastućom konkurencijom na azijskom kontinentu.

RI

Wellard Ships, singapurska podružnica australske brodarske tvrtke Wellard, primila je obavijest o raskidu ugovora o novogradnji od hrvatskog brodograditelja Uljanik.

Brod o kojem je riječ je MV „Kelpie“, brod za prijevoz stoke s površinom od oko 12.500 m2, prvobitno je ugovoren s Uljanikom u ožujku 2015.

Ranije ove godine, Wellard je u svom financijskom izvješću objavio da je započeo pregovore o tome da li će brod biti izgrađen ili ne, budući da je moguće da tvrtka neće biti u stanju ispoštovati obveze iz ugovora.

“Wellard će odmah procijeniti svoj odgovor Uljaniku kako bi zaštitio svoja prava temeljem ugovora”, navodi brodarska tvrtka u priopćenju.

U Godišnjem izvještaju za 2018. Wellard je izabrao da u potpunosti umanji vrijednost od 13,8 milijuna australskih dolara (9,8 milijuna USD) koju je imao u svojoj bilanci 30. lipnja 2018. godine, što odražava predujam za ugovor s Uljanikom.

U odvojenom priopćenju, Uljanik je kazao kako je ugovor raskinut zbog “nemogućnosti” Wellard Shipsa da ispuni svoje ugovorne obveze”. Kako je objašnjeno, ovim potezom Uljanik želi “zaštititi svoja ugovorna prava i interese”.

Prema Uljaniku, sve brodograđevne djelatnosti povezane s gore spomenutim brodom ranije su prekinute, na zahtjev vlasnika broda. Fizička proizvodnja još nije započela, dodao je Uljanik.

Uz nedavni otkaz ugovora, Uljanik je nedavno raskinuo ugovore o brodogradnji s tvrtkama Algoma Central Corporation i Siem Carriers.

Brodogradilište Uljanik, na rubu bankrota, traži mnogo potrebna sredstva koja će pomoći tvrtki da ostane na površini. Tvrtka je bila prisiljena na restrukturiranje uslijed pada globalne brodograđevne industrije, zajedno s rastućom konkurencijom na azijskom kontinentu.

RI

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video