O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Jesen neizvjesna za brodarski sektor

Jesen je neizvjesna za brodarski sektor, no za sada ni brodogradilišta Dalmont ni Viktor Lenac ne razmišljaju o smanjenju broja radnika. Kvarnerski dvojac ima, naime, zaposlene kapacitete na brodovima ugovorenima prije pandemije.

U brodogradilištu Dalmont ovu su godinu počeli s ugovornim remontom na sedam brodova i predajom dviju novogradnji.

„Nakon uspješne primopredaje brodica na električni pogon za NP Krka dobili smo strahovito puno upita, što za takve brodove, što za ribarice. No nastavno na situaciju za sada je sve stalo“ – rekao je za HRT Vijesti Robert Miletić, voditelj tehničke službe, Dalmont d. d.

Zbog protuepidemijskih mjera prvo tromjesečje im je bilo u znaku smanjene aktivnosti. I u brodogradilištu Viktor Lenac isti su razlozi usporili proizvodnju. U oba brodogradilišta prihodi su pali i do 30 posto u odnosu na prvo tromjesečje lani. U Lencu za sada imaju ugovorenih deset brodova.

„Trenutno su četiri u radu i do sredine ili konca sedmog mjeseca za jedan dok će biti nešto veća zaposlenost“ – rekla je Sandra Uzelac, članica Uprave Brodogradilišta “Viktor Lenac”.

„Strah nas je jeseni jer svi ovi putnički brodovi, Jadrolinija Rapska, su vezani za prihod od turizma, odnosno, kako budu prihodovali, tako će i trošiti“ – rekao je Ivan Ivić, direktor brodogradilišta Dalmont d.d.

U Dalmontu tradicionalno servisiraju Jadrolinijinu, u Lencu flotu stranih brodarskih kompanija. Usporavanje globalnog gospodarstva i pad potražnje smanjit će, predviđa se, plovidbu i uposlenost brodova.

„To se već odražava na cijene vozarina i to znači osiromašenje klijenata i sigurno će opet doći do nove recesije i na brodoremnontnom tržištu i borbe s konkurentima za svaki posao“ – kaže Uzelac.

Za sada u oba brodogradilišta ne razmišljaju ni o smanjenju broja radnika ni kresanju plaća. A kada je riječ o borbi s konkurencijom, i u prijašnjim utakmicama ostajala su u igri.

 

Jesen je neizvjesna za brodarski sektor, no za sada ni brodogradilišta Dalmont ni Viktor Lenac ne razmišljaju o smanjenju broja radnika. Kvarnerski dvojac ima, naime, zaposlene kapacitete na brodovima ugovorenima prije pandemije.

U brodogradilištu Dalmont ovu su godinu počeli s ugovornim remontom na sedam brodova i predajom dviju novogradnji.

„Nakon uspješne primopredaje brodica na električni pogon za NP Krka dobili smo strahovito puno upita, što za takve brodove, što za ribarice. No nastavno na situaciju za sada je sve stalo“ – rekao je za HRT Vijesti Robert Miletić, voditelj tehničke službe, Dalmont d. d.

Zbog protuepidemijskih mjera prvo tromjesečje im je bilo u znaku smanjene aktivnosti. I u brodogradilištu Viktor Lenac isti su razlozi usporili proizvodnju. U oba brodogradilišta prihodi su pali i do 30 posto u odnosu na prvo tromjesečje lani. U Lencu za sada imaju ugovorenih deset brodova.

„Trenutno su četiri u radu i do sredine ili konca sedmog mjeseca za jedan dok će biti nešto veća zaposlenost“ – rekla je Sandra Uzelac, članica Uprave Brodogradilišta “Viktor Lenac”.

„Strah nas je jeseni jer svi ovi putnički brodovi, Jadrolinija Rapska, su vezani za prihod od turizma, odnosno, kako budu prihodovali, tako će i trošiti“ – rekao je Ivan Ivić, direktor brodogradilišta Dalmont d.d.

U Dalmontu tradicionalno servisiraju Jadrolinijinu, u Lencu flotu stranih brodarskih kompanija. Usporavanje globalnog gospodarstva i pad potražnje smanjit će, predviđa se, plovidbu i uposlenost brodova.

„To se već odražava na cijene vozarina i to znači osiromašenje klijenata i sigurno će opet doći do nove recesije i na brodoremnontnom tržištu i borbe s konkurentima za svaki posao“ – kaže Uzelac.

Za sada u oba brodogradilišta ne razmišljaju ni o smanjenju broja radnika ni kresanju plaća. A kada je riječ o borbi s konkurencijom, i u prijašnjim utakmicama ostajala su u igri.

 

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video