O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Postavljanje pontona u Donjem Čelu na Koločepu

Nakon što je Glas otoka objavio ekskluzivne podmorske fotografije koje prikazuju da brod iz flote Jadrolinije “Postira”, koji plovi na liniji Dubrovnik – Koločep (Kalamota), od morskog dna na pristanu na rekonstruiranoj rivi u Gornjem Čelu dijeli tek 15-ak cm po slobodnoj procjeni, pojavio se problem i postavilo pitanje nastavka povezivosti otočana s kopnom, s obzirom da je u tijeku rekonstrukcija i proširenje rive u Donjem Čelu, naselju koje jedno drugo dijeli 15-ak minuta hoda.

“Vjerujemo da će se ponton postaviti kroz cca 30-ak dana, trenutno se radi projekt sidrenja. Batimetrija akvatorija je napravljena te će se po potrebi izjaružati dio ukoliko se utvrdi da je potrebno, budući da smo od Jadrolinije zatražili specifikaciju broda Postira” – rekao je za Glas otoka ravnatelj ŽLU Dubrovnik, Željko Dadić.

Iz Jadrolinije se čeka odgovor vezano za specifikacije broda “Postira”. No, kako se neslužbeno doznaje, nacrti su izgubljeni za vrijeme Domovinskog rata, stoga su članovi posade broda ponudili suradnju ŽLU Dubrovnik po pitanju sidrenja, a hoće li informaciju o izgubljenim nacrtima demantirati službena Jadrolinija vidjet će se.

Foto: Glas otoka

Glas otoka u ekskluzivnom je posjedu nacrta lokacije postavljanja pontona. Prema ovom prikazu, iskrcaj i ukrcaj putnika i tereta išao bi s prove, što bi pak moglo biti malo nezgodno s obzirom na specifičnu visinu prove na brodu Postira.

 

 

 

Senzori i roboti štitit će Jadran od smeća!

Nakon što je Glas otoka objavio ekskluzivne podmorske fotografije koje prikazuju da brod iz flote Jadrolinije “Postira”, koji plovi na liniji Dubrovnik – Koločep (Kalamota), od morskog dna na pristanu na rekonstruiranoj rivi u Gornjem Čelu dijeli tek 15-ak cm po slobodnoj procjeni, pojavio se problem i postavilo pitanje nastavka povezivosti otočana s kopnom, s obzirom da je u tijeku rekonstrukcija i proširenje rive u Donjem Čelu, naselju koje jedno drugo dijeli 15-ak minuta hoda.

“Vjerujemo da će se ponton postaviti kroz cca 30-ak dana, trenutno se radi projekt sidrenja. Batimetrija akvatorija je napravljena te će se po potrebi izjaružati dio ukoliko se utvrdi da je potrebno, budući da smo od Jadrolinije zatražili specifikaciju broda Postira” – rekao je za Glas otoka ravnatelj ŽLU Dubrovnik, Željko Dadić.

Iz Jadrolinije se čeka odgovor vezano za specifikacije broda “Postira”. No, kako se neslužbeno doznaje, nacrti su izgubljeni za vrijeme Domovinskog rata, stoga su članovi posade broda ponudili suradnju ŽLU Dubrovnik po pitanju sidrenja, a hoće li informaciju o izgubljenim nacrtima demantirati službena Jadrolinija vidjet će se.

Foto: Glas otoka

Glas otoka u ekskluzivnom je posjedu nacrta lokacije postavljanja pontona. Prema ovom prikazu, iskrcaj i ukrcaj putnika i tereta išao bi s prove, što bi pak moglo biti malo nezgodno s obzirom na specifičnu visinu prove na brodu Postira.

 

 

 

Senzori i roboti štitit će Jadran od smeća!

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video