O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Brodarstvo u 2021. godini: Covid i izgubljena generacija kvalitetne posade

U brodskom sektoru 2020. godina bila je najizazovnije razdoblje do sada. Ova godina provest će se u vraćanju u normalu, a dobrobit posade je na vrhu dnevnog reda većine brodovlasnika.

“Poslijedice ove pandemije vrlo su štetne za buduće zapošljavanje pomoraca”, upozorava Carl Schou, izvršni direktor i predsjednik Wilhelmsen Ship Management. Schou kaže kako je njegova tvrtka odlučna u ovoj godini snažnije naglasiti dobrobit posade.

“Gledajući unatrag, definitivno mislim da mi i industrija moramo misliti prvenstveno na posadu. Pandemija nam je ukazala na niz stvari koje se ne mogu nastaviti u modernom svijetu. Moramo izaći iz sjene i podići industriju na nešto čime možemo biti ponosni – na nešto više od pukog pronalaženja najjeftinije radne snage”, tvrdi Schou.

Tijekom kasnijih faza pandemije Schou je počeo primjećivati ​​da se posada ne želi vratiti na brod. To se, kaže, može pripisati karantenama i totalnom nedostatku podrške i razumijevanja šire javnosti.

Frank Coles, bivši pomorac, a sada izvršni direktor Wallem Group, kaže: “Ljudi koji imaju mogućnosti i druga sredstva za preživljavanje neće ići na more.” Međutim, Coles ističe da i dalje postoji velik broj ljudi koji moraju na more ali i da se njihovi zahtjevi mogu povećati u pogledu cijepljenja, plaće i boravka na moru.

Po pitanju zapošljavanja posade u vremenu nakon pandemije, Mark O’Neil, predsjednik Columbia Shipmanagement, tvrdi da će uvijek biti dovoljan broj ljudi koji žele biti pomorci – željom ili potrebom. To nije problem – više se radi o osiguranju pravih kandidata.

“Ono što želimo pokušati postići kao sektor jest da privučemo prave ljude. Moramo se bolje identificirati i komunicirati s našim pomorcima. Moramo osigurati da oni dobiju najbolju obuku, planiranje karijere, podršku mentalnom zdravlju, potporu obitelji i beneficije. Učinite to i mi ćemo u posao uključiti najbolje ljude i zadržati ih tijekom cijelog radnog vijeka u korist sektora u cjelini“ – kaže O’Neil, koji je ujedno i predsjednik udruge za upravljanje brodovima InterManager.

Iako je Rajesh Unni, izvršni direktor Synergy Group, zadovoljan što su Ujedinjeni narodi i mnoštvo zemalja pomorce odredili za ključne radnike, on želi otkriti što ova klasifikacija znači u praksi.

“Ovo je test za 2021. godinu. Hoće li pomorci biti pri vrhu popisa za cijepljenje, na primjer? Kako će njihova ljudska prava i zdravlje biti zaštićeni dok vlada odgovora na novi soj virusa Covid-19”?

Kapetan Ivica Slavica: COVID-19 i budućnost pomoraca

U brodskom sektoru 2020. godina bila je najizazovnije razdoblje do sada. Ova godina provest će se u vraćanju u normalu, a dobrobit posade je na vrhu dnevnog reda većine brodovlasnika.

“Poslijedice ove pandemije vrlo su štetne za buduće zapošljavanje pomoraca”, upozorava Carl Schou, izvršni direktor i predsjednik Wilhelmsen Ship Management. Schou kaže kako je njegova tvrtka odlučna u ovoj godini snažnije naglasiti dobrobit posade.

“Gledajući unatrag, definitivno mislim da mi i industrija moramo misliti prvenstveno na posadu. Pandemija nam je ukazala na niz stvari koje se ne mogu nastaviti u modernom svijetu. Moramo izaći iz sjene i podići industriju na nešto čime možemo biti ponosni – na nešto više od pukog pronalaženja najjeftinije radne snage”, tvrdi Schou.

Tijekom kasnijih faza pandemije Schou je počeo primjećivati ​​da se posada ne želi vratiti na brod. To se, kaže, može pripisati karantenama i totalnom nedostatku podrške i razumijevanja šire javnosti.

Frank Coles, bivši pomorac, a sada izvršni direktor Wallem Group, kaže: “Ljudi koji imaju mogućnosti i druga sredstva za preživljavanje neće ići na more.” Međutim, Coles ističe da i dalje postoji velik broj ljudi koji moraju na more ali i da se njihovi zahtjevi mogu povećati u pogledu cijepljenja, plaće i boravka na moru.

Po pitanju zapošljavanja posade u vremenu nakon pandemije, Mark O’Neil, predsjednik Columbia Shipmanagement, tvrdi da će uvijek biti dovoljan broj ljudi koji žele biti pomorci – željom ili potrebom. To nije problem – više se radi o osiguranju pravih kandidata.

“Ono što želimo pokušati postići kao sektor jest da privučemo prave ljude. Moramo se bolje identificirati i komunicirati s našim pomorcima. Moramo osigurati da oni dobiju najbolju obuku, planiranje karijere, podršku mentalnom zdravlju, potporu obitelji i beneficije. Učinite to i mi ćemo u posao uključiti najbolje ljude i zadržati ih tijekom cijelog radnog vijeka u korist sektora u cjelini“ – kaže O’Neil, koji je ujedno i predsjednik udruge za upravljanje brodovima InterManager.

Iako je Rajesh Unni, izvršni direktor Synergy Group, zadovoljan što su Ujedinjeni narodi i mnoštvo zemalja pomorce odredili za ključne radnike, on želi otkriti što ova klasifikacija znači u praksi.

“Ovo je test za 2021. godinu. Hoće li pomorci biti pri vrhu popisa za cijepljenje, na primjer? Kako će njihova ljudska prava i zdravlje biti zaštićeni dok vlada odgovora na novi soj virusa Covid-19”?

Kapetan Ivica Slavica: COVID-19 i budućnost pomoraca

Što nas pokreće