O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U Tehnomontu uspješno porinut brod za norveškog naručitelja Moen Marin

U pulskom brodogradilištu Tehnomont je u subotu uspješno porinut brod za norveškog naručitelja.

– Uspješno smo porinuli gradnju 115. Radi se o sedmom brodu u seriji za norveškog naručitelja Moen Marin. Riječ je o servisnom brodu za ribogojilišta, koji je izgrađen u kombinaciji čelika i aluminija (čelični trup s aluminijskom kormilarnicom). – izjavili su iz Tehnomonta, piše Glas Istre.

Duljina broda je 23.98, a širina 11.2 metra. Maksimalni gaz je 3.8 metara, a ugrađen mu je pogonski stroj Caterpillar C32 snage 746kW (1000ks).

Foto: Glas Istre

Također, ima generatore električne energije Caterpillar C18 i C7.1 snaga 280kW i 118kW s mogućnošću paralelnog rada. Maksimalna sila potega je cca 12.5 tona, maksimalna brzina 11 čvorova a nosivosti je cca 120 tona.

Palubna oprema za tegalj i manipulaciju kavezima jest od norveškog proizvođača SHM, a sve je pogonjeno hidrauličkim agregatom snage 3x60kW. Opremljen je s dvije palubne dizalice Palfinger, a uz navedeno brod je opremljen najmodernijim sustavima navigacije i komunikacija te zadovoljava najnovije ekološke norme (IMO Tier III).

„Tek porinuti brod trebao bi biti primopredan sredinom ljeta” – poručuju iz Tehnomonta.

U pulskom brodogradilištu Tehnomont je u subotu uspješno porinut brod za norveškog naručitelja.

– Uspješno smo porinuli gradnju 115. Radi se o sedmom brodu u seriji za norveškog naručitelja Moen Marin. Riječ je o servisnom brodu za ribogojilišta, koji je izgrađen u kombinaciji čelika i aluminija (čelični trup s aluminijskom kormilarnicom). – izjavili su iz Tehnomonta, piše Glas Istre.

Duljina broda je 23.98, a širina 11.2 metra. Maksimalni gaz je 3.8 metara, a ugrađen mu je pogonski stroj Caterpillar C32 snage 746kW (1000ks).

Foto: Glas Istre

Također, ima generatore električne energije Caterpillar C18 i C7.1 snaga 280kW i 118kW s mogućnošću paralelnog rada. Maksimalna sila potega je cca 12.5 tona, maksimalna brzina 11 čvorova a nosivosti je cca 120 tona.

Palubna oprema za tegalj i manipulaciju kavezima jest od norveškog proizvođača SHM, a sve je pogonjeno hidrauličkim agregatom snage 3x60kW. Opremljen je s dvije palubne dizalice Palfinger, a uz navedeno brod je opremljen najmodernijim sustavima navigacije i komunikacija te zadovoljava najnovije ekološke norme (IMO Tier III).

„Tek porinuti brod trebao bi biti primopredan sredinom ljeta” – poručuju iz Tehnomonta.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video