O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Uskoro kreće izgradnja najvećih VLGC-a na svijetu

Singapurska kompanija Sinogas naručila je dva vrlo velika broda za prijevoz plina (VLGC) od 93 000 kubičnih metara, koji će po izgradnji biti najveći VLGC-ovi na svijetu, piše Offshore energy.

Klasifikacijsko društvo Bureau Veritas izdalo je odobrenje za projektiranje najvećih vrlo velikih brodova za prijevoz plina (VLGC). Dizajn za VLGC-a ‘Panda 93P’ razvio je Jiangnan Shipyard, kineski brodograditelj koji je dio China State Shipbuilding Corporation (CSSC).

Nakon isporuke, ti će brodovi biti najveći VLGC-i na svijetu, a pokretat će ih ukapljeni naftni plin (LPG).

Isporuka ovih VLGC-ova, uglavnom namijenjenih za prijevoz LPG-a, planirana je za prvu polovicu 2023. godine. Isporuka će obilježiti tehnološki skok za Jiangnan u razvoju novih koncepata za VLGC-ove u dugoročnoj suradnji s Bureau Veritasom. Ova narudžba opisana je kao značajna prekretnica i za brodogradilište i za klasifikacijsko društvo na putu do dekarbonizacije pomorske industrije.

Novi dizajn smanjit će emisije CO2 za približno 32% u usporedbi s prethodnom generacijom VLGC-a od 84.000 cbm pogonjenih lož-uljem s niskim udjelom sumpora (LSFO). Ovo smanjenje odražava visoko optimiziran dizajn, kao i upotreba LPG-a kao goriva.

Dizajn je evolucija Jiangnanove serije VLGC-ova “Panda” s optimiziranim oblikom trupa koji omogućuje veći kapacitet tereta bez značajnog povećanja potrošnje goriva. Dizajn uključuje dva spremnika za gorivo s LPG-om na palubi koji omogućuju operacije pogonjene LPG-om pri prijevozu tereta koji nije LPG.

Singapurska kompanija Sinogas naručila je dva vrlo velika broda za prijevoz plina (VLGC) od 93 000 kubičnih metara, koji će po izgradnji biti najveći VLGC-ovi na svijetu, piše Offshore energy.

Klasifikacijsko društvo Bureau Veritas izdalo je odobrenje za projektiranje najvećih vrlo velikih brodova za prijevoz plina (VLGC). Dizajn za VLGC-a ‘Panda 93P’ razvio je Jiangnan Shipyard, kineski brodograditelj koji je dio China State Shipbuilding Corporation (CSSC).

Nakon isporuke, ti će brodovi biti najveći VLGC-i na svijetu, a pokretat će ih ukapljeni naftni plin (LPG).

Isporuka ovih VLGC-ova, uglavnom namijenjenih za prijevoz LPG-a, planirana je za prvu polovicu 2023. godine. Isporuka će obilježiti tehnološki skok za Jiangnan u razvoju novih koncepata za VLGC-ove u dugoročnoj suradnji s Bureau Veritasom. Ova narudžba opisana je kao značajna prekretnica i za brodogradilište i za klasifikacijsko društvo na putu do dekarbonizacije pomorske industrije.

Novi dizajn smanjit će emisije CO2 za približno 32% u usporedbi s prethodnom generacijom VLGC-a od 84.000 cbm pogonjenih lož-uljem s niskim udjelom sumpora (LSFO). Ovo smanjenje odražava visoko optimiziran dizajn, kao i upotreba LPG-a kao goriva.

Dizajn je evolucija Jiangnanove serije VLGC-ova “Panda” s optimiziranim oblikom trupa koji omogućuje veći kapacitet tereta bez značajnog povećanja potrošnje goriva. Dizajn uključuje dva spremnika za gorivo s LPG-om na palubi koji omogućuju operacije pogonjene LPG-om pri prijevozu tereta koji nije LPG.

Što nas pokreće