O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Uskoro će zaploviti prvi Lidlovi brodovi: Lidl potpisao ugovore s njemačkim brodovlasnicima

Tjedan dana nakon vijesti da njemački lanac trgovina Lidl osniva vlastitu brodarsku kompaniju, cure novi detalji o kompaniji u nastajanju. Naime, Lidlova nova kompanija Tailwind Shipping Lines potpisala je ugovore o najmu tri plovila i kupnji četvrtog. Na temelju trenutnih ugovora o čarteru, očekuje se da će prvi brodovi u floti Lidlove kompanije zaploviti kroz sljedećih nekoliko mjeseci, piše The Maritime Executive.

Lidl, koji upravlja s oko 11.200 trgovina u 32 zemlje (odnedavno uključujući i SAD), traži veću dosljednost i fleksibilnost u upravljanju dijelovima svog opskrbnog lanca. Tvrtka će zato uskoro početi upravljati vlastitim brodovima, ali će nastaviti surađivati s drugim brodarima. Izvješća pokazuju da ova tvrtka trenutno ima potrebe za transportom od 400 do 500 TEU tjedno.

Više o novoj kompaniji pročitajte ovdje: Lidl osniva vlastitu kompaniju za prijevoz kontejnera

Alphaliner javlja da je Lidlov Tailwind kupio jedan i unajmio tri manja kontejneraša. Unajmljena su dva sestrinska broda Wiking i Jadrana od 4.957 TEU, duga 255 metara, u vlasništvu tvrtki Reederei Tamke i Peter Doehle. Navedena plovila izgrađena su 2014. i 2016. godine u Kini. Tailwind je u najam uzeo i Merkur Ocean od 3.868 TEU, u vlasništvu tvrtke Vinnena, piše Splash247.

Lidlova novonastala brodarska kompanija je također od Petera Doehlea kupila kontejnerski brod Talassa od 5.527 TEU. Nema informacija o cijeni koju je Lidl platio za ovaj kontejneraš izgrađen 2005. godine. Prema Alphalineru, brodovi će vjerojatno biti raspoređeni na rutama od Azije do Europe.

Braemar ACM izviještava da će Tailwind uspostaviti namjensku uslugu na ruti od Azije do Europe, dok analitičari Linerlytice izvještavaju da Lidl od prosinca prošle godine upravlja brodom manjim od 1.000 TEU na ruti između Kine i Mediterana. Riječ je o Lidlovoj neovisnoj usluzi.

Uslijed krize u globalnim lancima opskrbe tijekom pandemije, mnoštvo poznatih imena maloprodaje, uključujući Ikeu, Walmart i Home Depot, odlučilo se za najam brodova.

Kineski proizvođač namještaja Loctek Ergonomic u siječnju je otišao korak dalje, naručivši od Huanghai Shipbuildinga novi brod od 1.800 TEU koji će biti isporučen početkom sljedeće godine.

Tjedan dana nakon vijesti da njemački lanac trgovina Lidl osniva vlastitu brodarsku kompaniju, cure novi detalji o kompaniji u nastajanju. Naime, Lidlova nova kompanija Tailwind Shipping Lines potpisala je ugovore o najmu tri plovila i kupnji četvrtog. Na temelju trenutnih ugovora o čarteru, očekuje se da će prvi brodovi u floti Lidlove kompanije zaploviti kroz sljedećih nekoliko mjeseci, piše The Maritime Executive.

Lidl, koji upravlja s oko 11.200 trgovina u 32 zemlje (odnedavno uključujući i SAD), traži veću dosljednost i fleksibilnost u upravljanju dijelovima svog opskrbnog lanca. Tvrtka će zato uskoro početi upravljati vlastitim brodovima, ali će nastaviti surađivati s drugim brodarima. Izvješća pokazuju da ova tvrtka trenutno ima potrebe za transportom od 400 do 500 TEU tjedno.

Više o novoj kompaniji pročitajte ovdje: Lidl osniva vlastitu kompaniju za prijevoz kontejnera

Alphaliner javlja da je Lidlov Tailwind kupio jedan i unajmio tri manja kontejneraša. Unajmljena su dva sestrinska broda Wiking i Jadrana od 4.957 TEU, duga 255 metara, u vlasništvu tvrtki Reederei Tamke i Peter Doehle. Navedena plovila izgrađena su 2014. i 2016. godine u Kini. Tailwind je u najam uzeo i Merkur Ocean od 3.868 TEU, u vlasništvu tvrtke Vinnena, piše Splash247.

Lidlova novonastala brodarska kompanija je također od Petera Doehlea kupila kontejnerski brod Talassa od 5.527 TEU. Nema informacija o cijeni koju je Lidl platio za ovaj kontejneraš izgrađen 2005. godine. Prema Alphalineru, brodovi će vjerojatno biti raspoređeni na rutama od Azije do Europe.

Braemar ACM izviještava da će Tailwind uspostaviti namjensku uslugu na ruti od Azije do Europe, dok analitičari Linerlytice izvještavaju da Lidl od prosinca prošle godine upravlja brodom manjim od 1.000 TEU na ruti između Kine i Mediterana. Riječ je o Lidlovoj neovisnoj usluzi.

Uslijed krize u globalnim lancima opskrbe tijekom pandemije, mnoštvo poznatih imena maloprodaje, uključujući Ikeu, Walmart i Home Depot, odlučilo se za najam brodova.

Kineski proizvođač namještaja Loctek Ergonomic u siječnju je otišao korak dalje, naručivši od Huanghai Shipbuildinga novi brod od 1.800 TEU koji će biti isporučen početkom sljedeće godine.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video