OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

HMM ostvario nikad veći profit: Sve veći rast južnokorejskog brodara

Južnokorejski nacionalni brodar HMM izvijestio je o rezultatima svog najboljeg kvartala ikad, koji je kompaniji donio profit od čak 2,4 milijarde dolara. Ovo je šesti kvartal zaredom da HMM bilježi dobit nakon višegodišnjeg niza gubitaka.

Prihodi HMM-a u prvom tromjesečju su se više nego udvostručili u odnosu na prethodnu godinu, zahvaljujući vozarinama koje su porasle za oko 75 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Porast potražnje i zagušenja kontejnerskih terminala uzrokovali su dosad neviđeni rast vozarina, ali ipak cijene su nedavno počele padati, piše The Maritime Executive.

HTML Code here

Kompanija od sredine 2020. upravlja sa sve više plovila, a do kraja godine nastavit će floti pridruživati po dva ili tri dodatna plovila mjesečno, rekao je glasnogovornik HMM-a. Ukupno upravlja sa 77 brodova, od kojih je najveći od 25.000 TEU.

Iz HMM-a predviđaju nestabilno stanje na tržištu zbog lockdowna u Kini i posljedica sukoba u Ukrajini. Osim toga, očekuje se da bi nadolazeći pregovori između sindikata lučkih radnika i terminala na zapadnoj obali SAD-a (L.A. / Long Beach) mogli utjecati na globalne lance opskrbe.

Za razliku od nekih konkurenata koji otkazuju isplovljavanja u pokušaju da podignu cijene, HMM planira pokrenuti dodatne linijske usluge kako bi zadovoljio potrebe južnokorejskih izvoznika. Jedna od polaznih luka za HMM-ove brodove je južnokorejska luka Busan, što daje korejskim tvrtkama priliku da plasiraju svoj teret u Europu, piše gCaptain.

HMM ima veliku potporu južnokorejske vlade. Prema planu objavljenom prošle godine, vlada planira uložiti 1,5 milijardi dolara u novogradnje, a financirat će narudžbu za desetak kontejnerskih brodova od 13.000 TEU za HMM. Osim toga, banka KOBC planira do 2025. kupiti deset brodova godišnje i iznajmiti ih korejskim brodarima (kao što je HMM) po “razumnim cijenama”.

Najveće svjetske kompanije otkazale više od trećine putovanja kontejnerskih brodova iz Azije

Južnokorejski nacionalni brodar HMM izvijestio je o rezultatima svog najboljeg kvartala ikad, koji je kompaniji donio profit od čak 2,4 milijarde dolara. Ovo je šesti kvartal zaredom da HMM bilježi dobit nakon višegodišnjeg niza gubitaka.

Prihodi HMM-a u prvom tromjesečju su se više nego udvostručili u odnosu na prethodnu godinu, zahvaljujući vozarinama koje su porasle za oko 75 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Porast potražnje i zagušenja kontejnerskih terminala uzrokovali su dosad neviđeni rast vozarina, ali ipak cijene su nedavno počele padati, piše The Maritime Executive.

Kompanija od sredine 2020. upravlja sa sve više plovila, a do kraja godine nastavit će floti pridruživati po dva ili tri dodatna plovila mjesečno, rekao je glasnogovornik HMM-a. Ukupno upravlja sa 77 brodova, od kojih je najveći od 25.000 TEU.

HTML Code here

Iz HMM-a predviđaju nestabilno stanje na tržištu zbog lockdowna u Kini i posljedica sukoba u Ukrajini. Osim toga, očekuje se da bi nadolazeći pregovori između sindikata lučkih radnika i terminala na zapadnoj obali SAD-a (L.A. / Long Beach) mogli utjecati na globalne lance opskrbe.

Za razliku od nekih konkurenata koji otkazuju isplovljavanja u pokušaju da podignu cijene, HMM planira pokrenuti dodatne linijske usluge kako bi zadovoljio potrebe južnokorejskih izvoznika. Jedna od polaznih luka za HMM-ove brodove je južnokorejska luka Busan, što daje korejskim tvrtkama priliku da plasiraju svoj teret u Europu, piše gCaptain.

HMM ima veliku potporu južnokorejske vlade. Prema planu objavljenom prošle godine, vlada planira uložiti 1,5 milijardi dolara u novogradnje, a financirat će narudžbu za desetak kontejnerskih brodova od 13.000 TEU za HMM. Osim toga, banka KOBC planira do 2025. kupiti deset brodova godišnje i iznajmiti ih korejskim brodarima (kao što je HMM) po “razumnim cijenama”.

Najveće svjetske kompanije otkazale više od trećine putovanja kontejnerskih brodova iz Azije

MOŽE VAS ZANIMATI