O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Odluka: Tisuće brodova neće više moći uplovljavati u indijske luke

MarineTraffic objavio je detalje o tome kakve će posljedice imati odluka Indije, odnosno nadolazeća zabrana uplovljavanja u indijske luke svim stranim i domaćim brodovima starijima od 25, odnosno 30 godina.

Prema novim pravilima, nijedan bulk carrier, tanker ili teretni brod stariji od 25 godina neće smjeti pristati u indijskim lukama. Za brodove za prijevoz plina, offshore plovila i kontejnerske brodove granica će biti postavljena na 30 godina. Brodovi pod zastavom Indije bit će uklonjeni s registra kada dosegnu ove dobne granice. Brodovlasnici više neće moći lokalno registrirati bilo koji rabljeni brod star 20 godina ili više.

Pročitajte više: Indija zabranjuje uplovljavanje u luke svim brodovima starijima od 25 godina

Podaci MarineTraffica pokazuju da su tijekom 2022. godine u Indiju uplovila 3.802 tankera i bulk carriera izgrađena prije 1998. godine, prenosi Splash247.

Što se tiče novog pravila kojim se zabranjuje registracija brodova starijih od 20 godina pod indijskom zastavom, MarineTraffic objavio je da trenutno pod indijskom zastavom plove 753 broda izgrađena prije 2003., od čega 133 tankera i 61 brod za rasuti teret.

Prema podacima Xclusiv Shipbrokers, Indija čini 17% svjetske pomorske trgovine željeznom rudom, 19% svjetske pomorske trgovine ugljenom, 2% svjetske pomorske trgovine žitaricama, 12% svjetske pomorske trgovine sirovom naftom i 7% svjetske pomorske trgovine naftnim prerađevinama.

“Iako se operateri starijih brodova suočavaju s gubitkom pristupa jednoj zemlji, kako Indija raste, ovo ograničenje postat će sve značajnije”, navodi se u novom izvješću Allied Shipbrokinga.

MarineTraffic objavio je detalje o tome kakve će posljedice imati odluka Indije, odnosno nadolazeća zabrana uplovljavanja u indijske luke svim stranim i domaćim brodovima starijima od 25, odnosno 30 godina.

Prema novim pravilima, nijedan bulk carrier, tanker ili teretni brod stariji od 25 godina neće smjeti pristati u indijskim lukama. Za brodove za prijevoz plina, offshore plovila i kontejnerske brodove granica će biti postavljena na 30 godina. Brodovi pod zastavom Indije bit će uklonjeni s registra kada dosegnu ove dobne granice. Brodovlasnici više neće moći lokalno registrirati bilo koji rabljeni brod star 20 godina ili više.

Pročitajte više: Indija zabranjuje uplovljavanje u luke svim brodovima starijima od 25 godina

Podaci MarineTraffica pokazuju da su tijekom 2022. godine u Indiju uplovila 3.802 tankera i bulk carriera izgrađena prije 1998. godine, prenosi Splash247.

Što se tiče novog pravila kojim se zabranjuje registracija brodova starijih od 20 godina pod indijskom zastavom, MarineTraffic objavio je da trenutno pod indijskom zastavom plove 753 broda izgrađena prije 2003., od čega 133 tankera i 61 brod za rasuti teret.

Prema podacima Xclusiv Shipbrokers, Indija čini 17% svjetske pomorske trgovine željeznom rudom, 19% svjetske pomorske trgovine ugljenom, 2% svjetske pomorske trgovine žitaricama, 12% svjetske pomorske trgovine sirovom naftom i 7% svjetske pomorske trgovine naftnim prerađevinama.

“Iako se operateri starijih brodova suočavaju s gubitkom pristupa jednoj zemlji, kako Indija raste, ovo ograničenje postat će sve značajnije”, navodi se u novom izvješću Allied Shipbrokinga.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video