O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Održana svečanost imenovanja prvog velikog Maerskovog kontejnerskog broda na metanol

U brodogradilištu HD Hyundai Heavy Industries (HD HHI) u Ulsanu, Južna Koreja, svečano je imenovan prvi veliki kontejnerski brod s pogonom na metanol, prenosi Offshore Energy.

Kontejnerski brod od 16.592 TEU nazvan je Ane Mærsk po predsjednici Zaklade A.P. Moller i A.P. Moller Holdinga, Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla. Kuma brodu je bila Anina najstarija unuka koja ga je krstila razbivši bocu šampanjca o pramac.

Ane Mærsk prvi je od Maerskovih 18 velikih brodova s pogonom na metanol koji će biti isporučeni između 2024. i 2025. godine.

Pročitajte više: Zelena prekretnica: Porinut prvi veliki Maerskov kontejnerski brod na metanol

Brod je dug 350, a širok 53,3 metra. Motor broda, koji osigurava MAN Energy Solutions, je dual fuel tipa, što znači da može raditi ili na metanol ili na klasično brodsko gorivo. Isto vrijedi i za pomoćne motore.

Foto: Maersk / Offshore Energy

Maersk je rekao da plovila u ovoj novoj seriji imaju inovativni dizajn gdje su most i smještaj na samom prednjem dijelu plovila, što osigurava rad s učinkovitom potrošnjom goriva, navodi Offshore Energy.

„Ova serija plovila imat će transformativni učinak na naš napredak u klimatskim ambicijama koje su vodeće u industriji. To je vizualni i operativni dokaz naše predanosti održivijoj industriji. S Ane Mærsk i njezinim sestrinskim brodovima proširujemo našu ponudu na sve veći broj tvrtki s ciljem smanjenja emisija iz svojih opskrbnih lanaca”, kaže Vincent Clerc, glavni izvršni direktor A.P. Moller-Maersk.

Nova klasa brodova predstavlja novi smjer za Maersk. Ane Maersk je drugi na svijetu kontejnerski brod s pogonom na metanol, nakon manjeg broda Laura Maersk, koji je isporučen prošle godine. Veća klasa plovila ima neobičan dizajn za kontejnerski brod ove veličine, s uskom palubnom kućicom smještenom daleko naprijed i dimnjakom na lijevom kvartiru, čime se povećava prostor na palubi, navodi The Maritime Executive.

Brod bi trebao ući u službu početkom veljače. Prometovat će na ruti AE7 koja povezuje Aziju i Europu.

Kao što je bio slučaj s Laura Maersk, tvrtka je osigurala zeleni metanol za prvo putovanje Ane Mærsk.

Maersk definira “zelena goriva” kao goriva s niskom do vrlo niskom emisijom stakleničkih plinova tijekom životnog ciklusa u usporedbi s fosilnim gorivima. U postocima, to znači od 65 % do 95 % smanjenja stakleničkih plinova u ciklusu.

Do kraja ovog desetljeća, Maersk predviđa da će 25 njihovih brodova ploviti na zeleni metanol, čime će se uštedjeti nevjerojatnih 2,75 milijuna tona emisija CO2 godišnje. Nakon Ane Maersk uslijedit će isporuka 23 velika prekooceanska broda kapaciteta 9.000-17.200 TEU, s isporukama između 2024. i 2027. godine.

Foto: Maersk / Offshore Energy

Maersk je nadahnuo druge kompanije za prijevoz da ulažu u brodove s pogonom na metanol. Prošle je godine metanol bio najnaručenija opcija za dual fuel pogon, premašujući LNG, prema DNV-u, piše The Maritime Executive.

U brodogradilištu HD Hyundai Heavy Industries (HD HHI) u Ulsanu, Južna Koreja, svečano je imenovan prvi veliki kontejnerski brod s pogonom na metanol, prenosi Offshore Energy.

Kontejnerski brod od 16.592 TEU nazvan je Ane Mærsk po predsjednici Zaklade A.P. Moller i A.P. Moller Holdinga, Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla. Kuma brodu je bila Anina najstarija unuka koja ga je krstila razbivši bocu šampanjca o pramac.

Ane Mærsk prvi je od Maerskovih 18 velikih brodova s pogonom na metanol koji će biti isporučeni između 2024. i 2025. godine.

Pročitajte više: Zelena prekretnica: Porinut prvi veliki Maerskov kontejnerski brod na metanol

Brod je dug 350, a širok 53,3 metra. Motor broda, koji osigurava MAN Energy Solutions, je dual fuel tipa, što znači da može raditi ili na metanol ili na klasično brodsko gorivo. Isto vrijedi i za pomoćne motore.

Foto: Maersk / Offshore Energy

Maersk je rekao da plovila u ovoj novoj seriji imaju inovativni dizajn gdje su most i smještaj na samom prednjem dijelu plovila, što osigurava rad s učinkovitom potrošnjom goriva, navodi Offshore Energy.

„Ova serija plovila imat će transformativni učinak na naš napredak u klimatskim ambicijama koje su vodeće u industriji. To je vizualni i operativni dokaz naše predanosti održivijoj industriji. S Ane Mærsk i njezinim sestrinskim brodovima proširujemo našu ponudu na sve veći broj tvrtki s ciljem smanjenja emisija iz svojih opskrbnih lanaca”, kaže Vincent Clerc, glavni izvršni direktor A.P. Moller-Maersk.

Nova klasa brodova predstavlja novi smjer za Maersk. Ane Maersk je drugi na svijetu kontejnerski brod s pogonom na metanol, nakon manjeg broda Laura Maersk, koji je isporučen prošle godine. Veća klasa plovila ima neobičan dizajn za kontejnerski brod ove veličine, s uskom palubnom kućicom smještenom daleko naprijed i dimnjakom na lijevom kvartiru, čime se povećava prostor na palubi, navodi The Maritime Executive.

Brod bi trebao ući u službu početkom veljače. Prometovat će na ruti AE7 koja povezuje Aziju i Europu.

Kao što je bio slučaj s Laura Maersk, tvrtka je osigurala zeleni metanol za prvo putovanje Ane Mærsk.

Maersk definira “zelena goriva” kao goriva s niskom do vrlo niskom emisijom stakleničkih plinova tijekom životnog ciklusa u usporedbi s fosilnim gorivima. U postocima, to znači od 65 % do 95 % smanjenja stakleničkih plinova u ciklusu.

Do kraja ovog desetljeća, Maersk predviđa da će 25 njihovih brodova ploviti na zeleni metanol, čime će se uštedjeti nevjerojatnih 2,75 milijuna tona emisija CO2 godišnje. Nakon Ane Maersk uslijedit će isporuka 23 velika prekooceanska broda kapaciteta 9.000-17.200 TEU, s isporukama između 2024. i 2027. godine.

Foto: Maersk / Offshore Energy

Maersk je nadahnuo druge kompanije za prijevoz da ulažu u brodove s pogonom na metanol. Prošle je godine metanol bio najnaručenija opcija za dual fuel pogon, premašujući LNG, prema DNV-u, piše The Maritime Executive.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video