O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Požar na Brodu CMA CGM Paranagua: Izvješće Transport Malte

Transport Malta izdala je izvješće o požaru koji se dogodio na kontejnerskom brodu CMA CGM Paranagua dok je bio privezan u brodogradilištu Bešiktaš u Turskoj, piše Safety4Sea.

Požar je otkriven na pomoćnom motoru broj 4. Ventili za gorivo su brzo zatvoreni, a posada je koristila sredstva za gašenje kako bi kontrolirala i ugasila vatru.

Prema sigurnosnoj istrazi MSIU-a, uzrok požara bila je nepravilno postavljena kompresijska opruga na jedinici br. 5 pomoćnog motora br. 4.

Nalazi istrage

Istraga je pokazala da je sigurnosni ventil na cilindru br. 5 propuštao vruće plinove i plamenove u strojarnicu. Naknadni test pokazao je da se sigurnosni ventil otvorio pri tlaku od 5 bara, što je samo 2,95 % od tlaka propisanog od strane proizvođača motora.

Vrlo je vjerojatno da su plamenovi i vrući plinovi došli u kontakt s kabelima unutar kabelske kanalice kroz jednu od rupa izbušenih na njenoj strani. Kako je navedeno u PMS-u, sigurnosni ventil bio je na oko 35 % svojih maksimalnih radnih sati.

Poduzete sigurnosne mjere

Tvrtka je poduzela sljedeće sigurnosne mjere:

  • Svi sigurnosni ventili postavljeni na pomoćnom motoru br. 4 ponovno su provjereni.
  • Uvedene su izmjene u PMS-u broda tako da se sigurnosni ventili pregledavaju, obnavljaju ili podešavaju svakih 12.000 sati, a zamjenjuju nakon 24.000 sati.
  • Napravljene su prilagodbe na kablovskoj kanalici kako bi se spriječila slična oštećenja uslijed direktnog kontakta vatre.
  • Svi sigurnosni ventili postavljeni na ostalim pomoćnim motorima također su provjereni.
  • Planirano je zamijeniti sve sigurnosne ventile tijekom nadolazećih remonta.

Ovaj incident naglašava potrebu za redovitim održavanjem brodskih sustava radi sprječavanja sličnih situacija u budućnosti.

Transport Malta izdala je izvješće o požaru koji se dogodio na kontejnerskom brodu CMA CGM Paranagua dok je bio privezan u brodogradilištu Bešiktaš u Turskoj, piše Safety4Sea.

Požar je otkriven na pomoćnom motoru broj 4. Ventili za gorivo su brzo zatvoreni, a posada je koristila sredstva za gašenje kako bi kontrolirala i ugasila vatru.

Prema sigurnosnoj istrazi MSIU-a, uzrok požara bila je nepravilno postavljena kompresijska opruga na jedinici br. 5 pomoćnog motora br. 4.

Nalazi istrage

Istraga je pokazala da je sigurnosni ventil na cilindru br. 5 propuštao vruće plinove i plamenove u strojarnicu. Naknadni test pokazao je da se sigurnosni ventil otvorio pri tlaku od 5 bara, što je samo 2,95 % od tlaka propisanog od strane proizvođača motora.

Vrlo je vjerojatno da su plamenovi i vrući plinovi došli u kontakt s kabelima unutar kabelske kanalice kroz jednu od rupa izbušenih na njenoj strani. Kako je navedeno u PMS-u, sigurnosni ventil bio je na oko 35 % svojih maksimalnih radnih sati.

Poduzete sigurnosne mjere

Tvrtka je poduzela sljedeće sigurnosne mjere:

  • Svi sigurnosni ventili postavljeni na pomoćnom motoru br. 4 ponovno su provjereni.
  • Uvedene su izmjene u PMS-u broda tako da se sigurnosni ventili pregledavaju, obnavljaju ili podešavaju svakih 12.000 sati, a zamjenjuju nakon 24.000 sati.
  • Napravljene su prilagodbe na kablovskoj kanalici kako bi se spriječila slična oštećenja uslijed direktnog kontakta vatre.
  • Svi sigurnosni ventili postavljeni na ostalim pomoćnim motorima također su provjereni.
  • Planirano je zamijeniti sve sigurnosne ventile tijekom nadolazećih remonta.

Ovaj incident naglašava potrebu za redovitim održavanjem brodskih sustava radi sprječavanja sličnih situacija u budućnosti.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video