O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

RightShip Izvještaj: Redovite Inspekcije na Bulkerima Ključne za Smanjenje Rizika

Analizirajući podatke iz preko 5.000 incidenata i 3.400 zadržavanja brodova između 2021. i 2024. godine, izvješće ističe ključnu ulogu redovitih inspekcija u smanjenju rizika i poboljšanju operativnih standarda.

Izvješće pokazuje ključne trendove, uključujući smanjenje stope zadržavanja i ozbiljnih incidenata nakon inspekcija, posebno kod brodova starih između 6 i 13 godina. Unatoč tome, ljudski faktor ostaje značajan uzrok incidenata.

Analizom 3.435 zadržavanja brodova otkriveno je da se stope zadržavanja povećavaju do 12 godina starosti, a zatim stabiliziraju do 17 godina, nakon čega slijedi blagi pad do 21 godine. RightShip zahtijeva da brodovi zadrže prihvatljiv status inspekcije nakon 14. godine.

Foto: Rightship/Safety4Sea

Analizom 5.628 incidenata ustanovljeno je da se incidenti događaju neovisno o starosti broda, ali s nešto većom učestalošću kod brodova starih između 6 i 13 godina.

Foto: Rightship/Safety4Sea

Inspekcijski programi, poput RISQ-a, dokazali su se u smanjenju stope zadržavanja i ozbiljnih incidenata. Analiza pokazuje da je zadržavanje smanjeno s 14% na 6% nakon RISQ inspekcija, dok su ozbiljni incidenti pali s 59% na 19% u šest mjeseci nakon inspekcije.

Izvješće naglašava važnost kontinuiranih inspekcija i mjera za smanjenje rizika u industriji rasutih tereta, piše Safety4Sea.

Analizirajući podatke iz preko 5.000 incidenata i 3.400 zadržavanja brodova između 2021. i 2024. godine, izvješće ističe ključnu ulogu redovitih inspekcija u smanjenju rizika i poboljšanju operativnih standarda.

Izvješće pokazuje ključne trendove, uključujući smanjenje stope zadržavanja i ozbiljnih incidenata nakon inspekcija, posebno kod brodova starih između 6 i 13 godina. Unatoč tome, ljudski faktor ostaje značajan uzrok incidenata.

Analizom 3.435 zadržavanja brodova otkriveno je da se stope zadržavanja povećavaju do 12 godina starosti, a zatim stabiliziraju do 17 godina, nakon čega slijedi blagi pad do 21 godine. RightShip zahtijeva da brodovi zadrže prihvatljiv status inspekcije nakon 14. godine.

Foto: Rightship/Safety4Sea

Analizom 5.628 incidenata ustanovljeno je da se incidenti događaju neovisno o starosti broda, ali s nešto većom učestalošću kod brodova starih između 6 i 13 godina.

Foto: Rightship/Safety4Sea

Inspekcijski programi, poput RISQ-a, dokazali su se u smanjenju stope zadržavanja i ozbiljnih incidenata. Analiza pokazuje da je zadržavanje smanjeno s 14% na 6% nakon RISQ inspekcija, dok su ozbiljni incidenti pali s 59% na 19% u šest mjeseci nakon inspekcije.

Izvješće naglašava važnost kontinuiranih inspekcija i mjera za smanjenje rizika u industriji rasutih tereta, piše Safety4Sea.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video