O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Još jedan kontejneraš na LNG korak bliže pridruživanju floti CMA CGM: Završena ispitivanja na moru

Hudong-Zhonghua Shipbuilding, podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), otkrila je da je CMA CGM Sao Paolo, kontejnerski brod od 13.000 TEU i s dual fuel motorom, u vlasništvu najvećeg francuskog brodarskog poduzeća CMA CGM, završio svoje testiranje na moru, piše Offshore Energy.

Kako se navodi, tim brodogradilišta je prije pokusne vožnje na moru, planirao svaku fazu proizvodnje unaprijed. Napredak projekta je kontroliran kako bi se osiguralo da deseci testova budu uspješno dovršeni. Nakon sedmodnevnog ispitivanja, brod se vratio u brodogradilište 29. travnja 2024. godine. CMA CGM Sao Paolo četvrti je od šest kontejnerskih brodova s pogonom na LNG od 13.000 TEU koje Hudong-Zhonghua gradi za francuskog brodskog giganta.

Narudžba je dio programa obnove flote kontejnerskih brodova CMA CGM-a vrijednog 2,3 milijarde dolara s dual fuel motorom s pogonom na ukapljeni prirodni plin (LNG), navodi Offshore Energy.

Podsjetimo, Hudong-Zhonghua je nedavno isporučio još jedan kontejnerski brod od 13.000 TEU s pogonom na LNG za CMA CGM, CMA CGM Paraty. U prosincu prošle godine, floti brodovlasnika pridružio se CMA CGM Bahia.

Pročitajte više: Isporučen brod s dual fuel pogonom na LNG za francuskog brodara CMA CGM

Pročitajte više: CSSC započeo s isporukom: Nova klasa kontejneraša s pogonom na LNG za CMA CGM

Brodovi su dužine 336 metara, širine 51 i dubine 26,8 metara.

Kontejnerski brodovi imaju predviđenu radnu brzinu od 21 čvor. Uključuju dual fuel motor s pogonom na LNG i opremljeni su LNG teretnim spremnikom od 14.000 kubičnih metara sa sustavom za zadržavanje tereta tipa Mark III.

Brodovi također imaju veliki deflektor vjetra na pramcu, koji može uštedjeti 2-4 % potrošnje goriva tijekom plovidbe, prema CMA CGM.

Hudong-Zhonghua Shipbuilding, podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), otkrila je da je CMA CGM Sao Paolo, kontejnerski brod od 13.000 TEU i s dual fuel motorom, u vlasništvu najvećeg francuskog brodarskog poduzeća CMA CGM, završio svoje testiranje na moru, piše Offshore Energy.

Kako se navodi, tim brodogradilišta je prije pokusne vožnje na moru, planirao svaku fazu proizvodnje unaprijed. Napredak projekta je kontroliran kako bi se osiguralo da deseci testova budu uspješno dovršeni. Nakon sedmodnevnog ispitivanja, brod se vratio u brodogradilište 29. travnja 2024. godine. CMA CGM Sao Paolo četvrti je od šest kontejnerskih brodova s pogonom na LNG od 13.000 TEU koje Hudong-Zhonghua gradi za francuskog brodskog giganta.

Narudžba je dio programa obnove flote kontejnerskih brodova CMA CGM-a vrijednog 2,3 milijarde dolara s dual fuel motorom s pogonom na ukapljeni prirodni plin (LNG), navodi Offshore Energy.

Podsjetimo, Hudong-Zhonghua je nedavno isporučio još jedan kontejnerski brod od 13.000 TEU s pogonom na LNG za CMA CGM, CMA CGM Paraty. U prosincu prošle godine, floti brodovlasnika pridružio se CMA CGM Bahia.

Pročitajte više: Isporučen brod s dual fuel pogonom na LNG za francuskog brodara CMA CGM

Pročitajte više: CSSC započeo s isporukom: Nova klasa kontejneraša s pogonom na LNG za CMA CGM

Brodovi su dužine 336 metara, širine 51 i dubine 26,8 metara.

Kontejnerski brodovi imaju predviđenu radnu brzinu od 21 čvor. Uključuju dual fuel motor s pogonom na LNG i opremljeni su LNG teretnim spremnikom od 14.000 kubičnih metara sa sustavom za zadržavanje tereta tipa Mark III.

Brodovi također imaju veliki deflektor vjetra na pramcu, koji može uštedjeti 2-4 % potrošnje goriva tijekom plovidbe, prema CMA CGM.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video